Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Ada @AdaWany1
Ada @AdaWany1
Tarnowskie Góry
Ada, 16 lat
Zadaj mi pytanie
RSS answers
co juz koniec romansowania z Knopkiem? o.O
Xddd
5 people like this
Co robić w deszczowe dni?
Siedziec w domciu i się opierdalac :)
8 people like this
Seba :3
11 people like this
Miłego Dnia
Wzajemnie i dziękuje:)
Muszę kuc na polski ;-;
9 people like this
Mając możliwość posiadania nadprzyrodzonej mocy, którą wybierasz?
niewidzialność.
7 people like this
Jak pogoda u Ciebie ? ^^  Aleksander !
coś nudne te pytania ostatnio
6 people like this
No i weekend :3 Jakieś plany czy całkowity spontan ? :D  #GM#Damian
Mam dużo planów i nie wiem jak się wyrobie..
9 people like this
Wrzuć piosenkę która ostatnio utknęła Ci w głowie :3  Aleksander !
Green Day - 21 Guns
10 people like this
#Obs Dasz swoje zdj i zadasz te pytanie wszystkim Obs? :)  #DIIL Gumiś ;3
Nie ;d
5 people like this
W jakich okolicznościach spotkaliście się ze swoim najlepszym przyjacielem / najlepszą przyjaciółką?
Na rozpoczęciu roku szkolnego xd
7 people like this
Dzień Dobry <3 jakie plany na dziś ? :3  #DIIL Gumiś ;3
Byłam w szkole, a później na piwku c:
5 people like this
#OBS :) zrobiłeś/aś wszystko co chciałeś/aś w wakacje? uważasz je za udane?  #DIIL Gumiś ;3
Tak, myślę że były udane;)
4 people like this
Miłej nocki :3 :*  #GM#Damian
Dziękuje :3
5 people like this
jak myjesz punie?  sebolek
Szybko
10 people like this
Kiedy można usprawiedliwić kłamstwo?
Nie wiem , jade na gwarki hehe
Kiedy można usprawiedliwić kłamstwo?
11 people like this
hejka kochanie albo raczej ty staro dupo xdd <3  #bizzlelulitka :)
No juz nie taka stara, gimbusie :D
Na gwarki się wybierasz? ;D
6 people like this
UŚMIECH ! Jutro piątek ! ^^  Aleksander !
nie mam powodów :)
6 people like this
██▄██▄░██░░░▄█▀▀█▄░█▌░░▐█░██▀▀▀░▄██▄██▄ ▀█████▀░██░░▐█▌░░▐█▌▐█░░█▌░██▀▀░░▀█████▀ ░░▀█▀░░░██▄▄░▀█▄▄█▀░░▀██▀░░██▄▄▄░░░▀█▀ - I wyślij to wszystkim obserwującym  #DIIL Gumiś ;3
spierdalaj
7 people like this
Kto jest najważniejszą osobą w twoim życiu?
Rodzina.
5 people like this
Jak mija dzionek ? ;3  Aleksander !
Właśnie wrocilam ze szkoły..
7 people like this
$ $ $ Masz tu hajs :d haha
Nie śmieszne
9 people like this
PUERTO RICO CO SIĘ DZIAŁO :)
Aha
5 people like this
❤️  sebolek
Hej Seba
18 people like this
Cieszysz się, że nadchodzi szkoła??? (Zadaj to pytanie obserwowanym ) !  tak
skaczę z radości..
8 people like this
Miłego dnia  Havana #hav
Wzajemnie :*
39 people like this