En büyük pişmanlığın nedir?

onu tanımak

sen bittin

Sen bittin demeyle olmuyo gelin bitirin yiyosa

Sevgilin varmi

Yok

nuriye yurttaş?

kardeşş

ben kendimi sana hissettircem aynı okuldayız zaten

olabilir

sonunda yaa benimle çık

anonimden çık

ayrılmışsınız

evet

Hazır mısın?

her zaman

takiptesin Ayşe Lovato

tamam

Okulda hiç uyuya kaldın mı?

her gün

Hangi okuldasin ?

Turgutreis turizim

Deniz kelen

fazla tanımıyorum

Sen kimi seviyonya

kimseyi

Seni en çok ne endişelendiriyor?

sevdiğim kızın bana küsmesi

Kürt

ne lan

herkes boyle oldu ajsjsj Berk Vural

kes

Dabbeye gelcenmi

hayır

berk vural ??? ( toplu değil ) jsjshshjs Berk Vural

laa bi sg

eyvallah ajajz Berk Vural

piç

Hayatı yaşamaya değer kılan nedir?

sevdiğim kız

berk vural ?

piçin önde gideni

Naber kank

kötü

Memetcan kosedaga haykirdim mk njiefwnhucdwnihncdw

ne diyon

Bitezde seslenen senmiydin bi saat önce The KÖTEHNA

evet

En sık kullandığın taşıt hangisidir?

motor

Loading…

Ask @AhmetKalak799:

About ஐ◄███▓▒░ ahmet kalak ░▒▓█: