Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Ask me a question
RSS answers
Why you take a pic of me and send it to amber katoi
Suck a dickkkk.
What grade are you innn?
11th
What is your relationship status?
Singleee.
1 person likes this
When is the last time you told somone you love them?
Idk
Every time I text you I get no text back  Whitney McLean
Oh I'm bad at texting back! And I don't text very often.
Lol guess? ;)
Idk lol just text me!
Why don't you ever text me or talk to me?
Who's this? Lol
What is it you most dislike?
When my texts been read, but they don't reply.
Have you ever tried sucking your own dick?
No? Wtf lol.
Who is the craziest person you know?
Idk, I know a lot lol.
So you gonna show me your schedule?
Oh yeah I forgot lol
Should probably get that fixed
Wanna come fix it for me?
Is your refrigerator running?
No.
Who's your favorite beaner?
Edgar, that's my mijo.
Would you fuck a midget lady for a million dollars?
Yeah lol.
If you had to switch schools, what school would you go too?
Valley, Waukee, SEP, or Johnston lol.
You're beautiful
Thanks, you are too.
Are your neighbors cool or old?
They're all nice haha.
Coolest upcoming seniors at Eastttt?
Arturo, cam, Cindy, Ryan, etc.
Can I suck your dick?
Yeah, just hmu.
Daaamn who shud get one??
Idk who's this?
Another party bus soon? ;)
Yeeeuh, depends on who's tho lol.
If you could have dinner with anyone, dead or alive, who would you choose?
Crystal reed, Kylie Jenner, or Melanie Iglesias.
Who do you like?
Oomf
Do you think Kalyx is hot?
Ew no. Gross.
1 person likes this