Alevhan Bircan @AlevhanBircan
Alevhan Bircan @AlevhanBircan
Kozyatağı/Çekmeköy 1.84 boy .73 kilo Weed & Fight & Tattoo
Make a gift
Haters gonna hate
RSS Report answers
Cuma gunu mevzu varmis?
İptal olmus :(
1 ile 10 arasındaki ölçek üzerinde, ne kadar iyi şarkı söylersin?
-11
Senin hakkında kim en çok bilgiye sahiptir?
Anan
kaan cansın stef falan onlarla gorusucen mı
Umarım
gıtmeden once kımlerle gorusucen planda var mı bırılerı kardesim
Yakınım olan herkes
Gelecekten korkuyor musun?
Boş yaşıyorum
nasıl sen kimsin kızım işte
İnternetim yok dısarı cıkıyorum mesaj at sms varsa 05312486261
ekledim kabul et
Sen kimsin aq
yalnız hesabı yeni açtığım için 1.level
Tamam ekle
Merde oturuyosun
Çekmeköy
gel bi lol atak hesabımı çaldılar zaten yeni hesap açtım morelim bozuk
Bullet4Life ekle
Deniz Karabuda , Bora Hazar ve Mert Turan kadar orospu çocuğu olan kişiler görmedim ben hiç yanına yakışmıyorlar söyliyim de.
Siktir git
Orospu bora
Orospu
1 person likes this
ABİ LOL ÇALIŞMIYO NAPMAM LAZIM
İnterneti resetle olmadı oyunu sil yükle
benimle dövme yaptırmaya gelirmisin tattoo kliniğe
Bakarız
Bi kızı sevebilmen için o kızda ne gereklidir
Nefes alması
1 person likes this
en sevdiğin sevgilin kimdi
Dilara
en son sevgilin kim
Dilara
sabah okul kaçta
?
sevgilin var mı
Vardı..
Çekmeköy nedir ya :D
Tanrının unuttuğu yer
4 people like this
Birisine ilk başta sinir olup sonradan sevdiğin falan oldumu ?
Hayır
En uyuz olduğun kişi kim?
Tayyip
mert turan ?
Hobbit gardes
1 person likes this
Senin için en iyi hediye ne olurdu?
Motor