Aleyna Ergün @AleynaErgun256
Aleyna Ergün @AleynaErgun256
İstanbul
Bütün hayatın şu küçücük damara bağlıyken neden hayatı önemsiyorsun ki? / Norm Ender :/ NO.1 <3 Arka plan herşeyim :3
https://facebook.com/aleyna.ergun.330
*Galatasaray
*T-RAP
*Araştırmalara göre geceleri uyamıyorsanız birinin rüyasında uyanıksınız demektir :dd
Bizler aynı düşün peşindeyiz adı HipHop ! -Hayk
RSS answers
Yatağının bir fotoğrafını paylaş!
Sapık mısın amk
Onun ol ölene kadar...
Aklıma direk Sancak geldi
Korkmaz hani soyadı hatırlamıyo musun
Hatırlamıyom knk
İkra ??
İkra?
ohh çok özledik seni yavrruuu nerdesinnn
Cehennemin dibinde
En iyi müzik hizmetini hangisi veriyor? Pandora, Soundcloud, Müzikindir veya Spotify?
Rap dinliyom knk
Hayat bizle çekiyo bi porno gfjhkksdf
Altta biz üstte o üstte biz altta o
Hayat bizimle çekiyo bi porno dfjhfdk
Aleyna Adın Neden Aleyna Senin?  Tankurt Hiphoplife
Sen sorasın diye hdjfhk
Kuzenin güzelmiş
Eyw
Arka plan kim kanka
Kuzen
5 gündür cevap vermiyosun ya ne arada sırada girmesi
Verdim cevabını amk kes
ya cevap versene amk off
Verdik işte amk
sev var mı
Yok
Sende mi bıraktın ask.fmi hfdjfk
Sayılır işte arada sırada giriyorum
Seni en çok ne korkutur?
Diğer kızlarında özgecanınki gibi sonunun olmaları
Senin Sevgilin kim?
Bu konu hakkında yorum yapmak istemiyorum
naber ?
İyi sen
Anlamadııııııımmm
Tam da bundan bahsediyodum fdjhfj
Bide teşekkür ederim diyo orosbu yaa :)
Orospu para karşılığı sikişene denir senin amele laflarını siklemeyene değil
1 person likes this
Çirkinsin
Teşekkür ederim :ddd
Hangi yaştan korkuyorsun?
60 70 :dd
ben seni taladro felan dinlersin diye düşünmüştüm :D
Zaten dinliyorum :d
hayki mi dinliyosun
Evet
Yaşadığın en zor an hangisiydi?
Babama disipline gittiğimi söylemek :dd