Aleyna Yaman @AleynaaYaman
Aleyna Yaman @AleynaaYaman
▬▬▬▬▬▬★ALİATAYINGÜLÜŞÜ★▬▬▬▬▬▬▬
Hayata Leyla ile Mecnun'daki AT gözlüğüyle bakan, kendi çölünde kaybolan, Erdal Bakkal'ın çayı kadar sıcak, İsmail Abinin eşyaları kadar renkli, Mecnun gibi ince bi kişilik. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ https://www.facebook.com/aleyna.yaman.50
https://twitter.com/Aleyna_Yaman
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
#GalatasaraylıyızVesselam#
#AliAtay#
#LeylaİleMecnun#
#LeylaTheBand#
#Basketbol#
#Samerİsmail#
Bitmişim, halim yaman.
RSS answers
Hepimiz mutlu olalım dostum :D shsj
Hayırlısı tabi :d
16 people like this
Mutlu ol yeter başlıyor bugün dostum galatasaray sevgini bildiğim gibi ali atayida ne kadar sevgidini ona hayranlığını biliom yorumumu alalim :)
Efso dizi olmuş inşallah reyting bahanesiyle kaldırılmaz aylardır sabırsızlıkla bekledim ama sabırsızlanmama değdi yani gülmekten öldüm, bi de nasıl özlemişim Aliyi <3<3<3 Caniko yine çok sevimli bi rolde. Müzikler zaten harika, senaryo süper. Ertan, Aslı ve Öner de bu diziye tam oturmuş Babür karakteri çok tatlış bi kişilik olmuş, 10 NUMARA 5 YILDIZ DİZİ netice itibariyle. Zaten başlamadan twitterda TT oldu dizi bitti hala TT'de kaldı böyle devam eder inşallah, amin. Tamam çok konuştum ses kes :dd #MutluOlYeter
28 people like this
seni seviyorum lan :D
Really nigga ?
40 people like this
Nerede yaşıyorsun şehir il ve semt olarak ?
Nerede yaşadığını merak mı ediyorsun?
Bir de küstahlık yapıp şehrini ilini semtini mi öğrenmek istiyorsun?
Bunların hepsi için 118 80i ara.
Senin sayende 118 80'e alternatif reklam yaptık iyi mi :ddd
43 people like this
vayy bee bizim kız işi çözmüş yaa :Dd şu kopya sistemlerini bi ara şöyle bana dostum :Dsjsjjs
Şimdi burda ifşa edemem kusura bakma :dd
35 people like this
öylede geç olunca konu birikimi oluyor, birinci dönem karne haftasından bi gün önce bitti sınavlar heo geç başlıyor bizim okul bida kelebek sistemi oluyor herkes başka sınıfta sağında solunda hep 9 10 kopyada gecemiom :D
Bizde de kelebek sistemi ama tabi forever sıraya yazmak :dd Zaten hemen arkadaki ve yanındakiyle ortam kurunca kopya kendiliğinden geliyo :dsd
27 people like this
bu pazartesi başlıyacak bizim okul neden hep geç başlıyor yaa .s
Bizimkide erken başlıyo ama erken olunca daha iyi sanki, gerçi eninde sonunda oluyoruz :d
24 people like this
ee napion dostum hayat nasıl gidiyor sınavlar başladı mı ? :)
Biticek inşallah senin ?
26 people like this
İtiraf ??
Sırf Ali Atay'ın yeni dizisi Mutlu Ol Yeter'de baş parmağında yara bandı olduğu için baş parmağıma yara bandı taktığım doğrudur kjsdf :dd
İtiraf ??
47 people like this
inat ettim mi kimse önüme kimse geçemez :D okumucam dediysem okumam okumadimda 95 düşürdü :D
İyi yapmışsın :)
43 people like this
iyi akşamlar :d  Ahmet Vural
İyi akşamlaar :dd
31 people like this
Tamam geri kalanı basit gecem sene tüm süreleri versim asr suresimi vermedim sırf uyuzluk için 95 yaptı ortalamayı :Ddd olum 10 saniye sürmez oku diyo allah muhammet aşkına inat yaptım okumucam hocam dedim :D shsjsjs
Kısacık sure halbuki :d
28 people like this
Yasini verdiysen gerisi kolay dostum :Ddd Amin. Allah seninde yardimcin olsun :)
Amin, verdim birinci dönem :)
36 people like this
ben on birim yaa seneye üni sınavı off off simdiden başladım sende yavaştan başla geç kalma bu yazın tebareke ve ammeyi ezberle kuranda çok kolaylık cekersin 11 de :)
Allah yardımcımız olsun, bu seneki duaları bi halledeyim onlara da sıra gelir inşallah :)
33 people like this
Sevgilin var mı
Arkaplandaki enişten olur ksdjfdf :dd
51 people like this
sen şuan 10. sınıfsın dimi yanlış hatırlamıyorsam :) ne cektik be arapçadan :Ddd
Aynen :)
52 people like this
senin cimbom aşkını en iyi bilen birilerdem biriyim önemli değil dostum :) şansımız yokmuş yenildiz ama hala lidersiniz :) iyiyim allaha şükür aynı tas aynı hoşaf yuvalanp gidiyoruz :) okulda iyi fakat arapça hariç :D sjsjs
Unutmamanda iyimiş :) Aynen aynen şampiyon oluruz inşAllaaah, amin. Ah o arapça :ddd
31 people like this
tatlı bela diyelim dostum ^_^ nasılsın bakalm hayat nasıl okul nasıl uzun zmaan oldu :)
Fena değil aynı standart devam ediyorum hayata, okula. Sen neler yaptın ? Bu arada sorun gelmişti fakat ben dün sadece Galatasaray'la ilgili bir şey paylaşmak adına senin sorunu yanıtlayamadım :)
20 people like this
-  Aleyna Yaman
Çocukluk aşkımsın sen ilk göz ağrımsın.. Hadi be Galatasaray güldür yüzümüzü!
#ŞampiyonCimbomYazdıracağız
-
25 people like this
evet aşk-ı memnudan firlayan gelipte burada senin gibi bi baş belası ilede dost olan o kişi benim :D
Evet hem de başrol oyuncu tamam he he tamam hayaller paris kjsdf pardon da ben mi baş belasıyım....? :d
16 people like this
asıl sen verde ben emin olayım tamam diyim dostum beni unutmamış diyim :) sen söyle ben o kişiyim dicem sonra her.soru sorduğumda sonuna ismimi yazcam :)
Ben b diyorum :dd İsmini yazmana gerek yok her soruda -b yazsan anlarım :ddd
16 people like this
evet anonimden daha önce sormuştum. anonim olmadanda kendi hesabım ilede uzun uzun konuşmuştuk imam hatipli güzel dostum benim :)) umarım tahmin ettiğim kişiyimdir :)
Anladım muhtemelen osundur, baş harfini verde emin olalım :d
20 people like this
ipucuna gerek yok sende haklısın uzun zaman geçti insanlık hali unutmuş olabilirsin :) boşver hatirlamana gerek yok dostum :)
Ben insanları kolay kolay unutmam. Anonimden önceden yazdığını hatırlıyorum. Kim olduğunu bilmiyorum ama eğer anonim olmadan burda yine konuştuysak kim olduğunu tahmin ediyorum :)
17 people like this
sana kim dostum diyorsa o kişi benim :) iyiyim şükür halimize
Hmm ipucu ver kimmişsin anliyim :d
29 people like this
Nasılsın dostum görüşmeyeli hayat nasıl gidiyor ?
Valla ne zamandan beri görüşmediğimizi bilmiyorum tanımadığım için :dd İyiyim sen nasılsın ?
24 people like this