Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Almira Söylemez @AlmiraSoylemez
kaykayyyyy <3 kravat takan erkek <333 valeybolll <33 hadii soru sorrr .
hakkımda yazılanı okuyup durma sayfama girmişken soru sor :))
RSS answers
Eski sevgililerin ???
Ee ne olmuş onlara ???
2 people like this
ver isim ver cabukk  Berkay İbiş
Kapatın konuyu uzatmayın
1 person likes this
Oyle Değil onlar Soruyu Gosterınce İp Adresı Pcnın Cıkıyo Adres Madres Hepsı.  Berkay İbiş
Kapatın konuyu got korkusundan birşeydr yazamıyor zaten artık aklımda birileri varda hadi neyse
1 person likes this
Şahan Abi Pazartesi İp Adresını Almaya Gıdıcez.  Berkay İbiş
Adresini benim üstüme yapmış bulamazsınız hem gizlemiş hem de benim profilim çıkıyor Berkay kısaca her şeyi benim üstüme yapmış mk malı
1 person likes this
Yok Ole Dava Görüşücezz. Onu Bulucaz Bız .. Baran Unutma Kardeşim Anca Beraber Kanca Beraber.  Berkay İbiş
tamam kapatın konuyu
1 person likes this
kuzenleri atarlı belki aslanım ,sen çok adamsan çık anonimdende sikeyim o feriştahını.  Şahan Söylemez
Şahan sakın ol
1 person likes this
Gerızekalı Anonım Evladı.Sen Cıkıcan illaki Ortaya Olum ip adresınden Bı yERDEN Bulucaz Senı.  Berkay İbiş
Berkay tamam bırakın kapadı çenesi anonim salağı
1 person likes this
Tanıdığın en mutlu insan kim?
Ne biliyim
1 person likes this
senin amına koyucam cocuk sen bekle !  Baran Soylemez
Baran bırakın şunu ya
1 person likes this
Cocuk Buraya mı GelDın Lan Sımdıde..=?  Berkay İbiş
Tek tek geziniyor mal
1 person likes this
Kuzenlerinde çok atarlıymış sen onlara benzeme olur mu küçük kurabiye
Atar yönümüz çok benziyor işte mk malı küçük kurabiye nedir aq kurabiyeden soğudum sie
1 person likes this
Dilan ??
Hangi dilan ??
1 person likes this
Senin için aşk ne ifade ediyor?
Aşk mı bak şimdi mal gibi gidip seversin sonra özler sadece ağlayabilirsin gerek duymuyorum o a harfiyle başlayan kelimeye
1 person likes this
Larami devrimmi ??
-
1 person likes this
Buse mi diğerlerimi
Buseyi kimseye değişmem işte <3
2 people like this
Aslında seni seviyorum ama açılamıyorum
İnş canım inş .s.s.s.s
1 person likes this
Yerim <3
Yeme
1 person likes this
Tatlı kızsın <3
Tşkr ederim
1 person likes this
Yiğit mi devrim mi ??
-
1 person likes this
Şu anda hangi müziği dinliyorsun?
--
1 person likes this
yalarım seni
Sen Bi sie
1 person likes this
gotume guveniyom ben yetmezmi
Orası işte sana ters köşe be tatlım ;)
1 person likes this
Şu anda kendini nasıl hissediyorsun?
--
1 person likes this
erkeklerde en değerlin ? sevgilin hariç
Civanımm <3<3
1 person likes this
kızım kendini bi boktan sayma
Adına guvensene ??!!
1 person likes this