Anıl Aktarer @AnlAktarer
Ölümsüz olduğumu kanıtayabilirim ...
RSS answers
Anil :(
?
Cesaret dedigin ne dirki hadi kabul rt isde bi sesimi duyarsin bnde seninkini arrim bn seni nolur ya
:D
Anil bak nolur msj at ekle bisey yap konusalim pisman olmazsin nolhr ya ne kaybedersin
Abi senin cesaretin yok nasıl benim kafamdan olucaksın ?
Anil hadi nolur komusalim senin icin sahte hesap actim
:D
Anil seni sadece takip ediliyo eklenmiyo kader kismet beni mekle beni ordn konusalim
siktiret
Tmm ama sen sakin cikma favenden felanbirazdn sana ark istegi aticm tmm ama biraz vakit alabilir bak sakin ola sakin cikma :)
ben sadece uyurken çıkıyorum faceden :D
Arkadasmi bana biri dediki siz cikcaniz onla konusuyonuz hatta gecen ogeln beraber okulda kalmisdinuz bizim okula felan geldiniz
dedikodulara alışıyorsun bir zaman sonra :D
Anil peki napion nasil sin felan isde senle olesiye konusmak istiyom numarani verirmisin :)
Özele gel vereyim :D
Gercekten hoslandigin huc kimse yokmu yada ne bileyim su kizla ciksamfena olmaz dedigun
olabilir
Asli sara hani anadoludan sacinin bi tarafu yok telleri felan varya o 9.sinif
Hea :D aslı çok yakın arkadaşım
Him peki anil ondn vazgectinmu
kim ?
Asliyi birakdinmi artik
hangi aslı
bi kaç tane aslı tanıyorum hepsi iyi dostum
Bn gerckten senden hoslaniyorum seni ilk gordugum andn beri icim bi tuaf oluyo bunlsri nie yazdigimi bilmiyorum ama ne bileyim isde :) anonimdn cikamiyorum ztn sende beni tanimiyondur ama bn seni gayet iyi taniyorum felan filan isde hani kisiden kisiye degisir diyonya sana gore ne peki ??
bir sürü var hangi birini sayayım ? öncelikle benim kafamdan olmalı rock kültürü olmalı tarz olmalı ...
Hoşlandığın kız hangi okuldan?
Suriye Fen Lisesi
Hadi ya gir su ask. Fm ne
girdim işte :D
Biri seni sevse bole gozunu senden alamasa seni gorunce bi tuaf olsa seni gordugunde sus pus booe saf biseye donse napardin :Ddd
kişiden kişiye değişir bu :d
Kararlarını çabucak mı alırsın yoksa uzun bir süre geçer mi?
değişir :)
Baterin patlar inş
tövbe de :D
Kapak fotoğrafına benim resmimi koyar mısın ?
saçmalama tabiki hayır
bu gün tahiründeki sen miydin ?
Hayır :)
ölümsüzlüğü nasıl kanıtlarsın
sabret
ateistmisin ?
Hayır
snapp ?
snapp ?
1 person likes this
hoşlandığın kızın adının ilk harfini söyle ...
Ğ
1 person likes this
hoşlandığın var mı ?
evet