Annalise ♡ @AnnaliseTran
Annalise ♡ @AnnaliseTran
San Francisco
Lilies that fester, smell far worse than weeds.
Make a gift
Would your mother be proud?
RSS Report answers
does caitlin straighten her hair cause it looks a lot better than yours
No hers is naturally straight
did you ever watch the Taiwanese drama bull fighting? with mike he and hebe
Nope!! I was planning to though but haven't found a good place to watch it
Do you have any other drama recommendations like Emergency Couple? I really loved that drama and I'm like suoer interested in the medical field and stuff like that. Or any cute good romance dramas?
Oh my lord I have so many give me the ones you've seen already
was the cahsee easy for you?
SOOOO easy
Why do you hate her? I mean she can be irritating but LOL she's pretty
Because she tries really freaking hard to be famous?? And like she said she never had plastic surgery before when it was so obvious she got a lot of her face done and a boob job. She didn't admit it until people found old pictures of her. She just tries so hard to be relevant and says anything she can so people can talk about her. So annoying and fake.
Haha yeah. Clara is in this drama too. Didn't you say you hated or so something? Or was that someone else?
yeah i hate her sorry before the drama aired too
HAHAHAHAHAHAHAHA WHEN CHIEF GOOK WAS DREAMING ABOUT KISSING JIN HEE HAHAHAHAAHA OMG HE IS SI AWKWARD. IT'S CUTE
dont you love this drama because the second leads aren't like super overbearing and annoying like it makes you love them not hate them and i cry cause i love chief so much
1 person likes this
u should change your pw, your bf keeps stalking you on here..making us anons worried
I allow him on my accs
5 people like this
OMG Annalise you're killing me. This drama is too cute omg. Dr. Gook was trying on the jacket Jin Hee got for him and Dr. shim walked in like wtf LOL omg and when Chang Min did his pouty face haha. You have good taste in Korean dramas HAHAHA
They do not act like 30 year olds LOL
OMG ANNALISE IM FANGIRLING SO HARD RIGHT NOW. HE KISSED HER OMG ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
I KNOW I ALWAYS HAVE TO PAUSE AND DIE A LIL
What do you wanna be when you grow up?
An elementary school teacher
2 people like this
What colleges do you want to apply to?
Honestly to me school is school
it doesn't matter where it is, how prestigious it is, or how much it costs it's all the same to me so idk yet
I haven't found a school that like screamed my name and I wanted to go there.
3 people like this
Did it hurt when you fell out of heaven? (:
Haha cute
Oh I see. Thank you. I've been having trouble with the language I'm taking and decided to drop third year because I know that it'll be way too hard for me, but I was also worried whether if I could apply to a good college or not.
You'll be fine I promise
Do you still put on sunscreen on foggy days? I don't wanna be dark, but I just hate the oiliness of sunscreen and washing my face and it's all slippery
Sunscreen blocks UV rays to prevent skin cancer! So it's not just for staying pale :-) try oil free sunscreens and blot your face! An example is this neutrogena one, it's not oily at all
I know 2 years is passing and 3 is recommended, but what would you personally prefer?
i would do 3 if the subject was easy to me, no use in taking a third year and getting a shitty grade
Is it okay to apply to college with just two years of foreign language?
Yup
OH MY GOD YOU REACTIVATED I'M SO HAPPY I MISSED YOU
aw i missed you too!
what lotion do you use?
cetaphil
I'm watching emergency couple and it is so funny HAHAHA. There are some parts where it just makes you Facepalm so hard. I ship Jin Hee with the chief haha. They are so cute!!!
I KNOW!! HES SO AWKWARDLY CUTE I LOVE HIM LOL
1 person likes this
why is your skin so pale? like, do u never go outside or something?
I prefer to be more on the pale side, I wear sunscreen and San Francisco is generally pretty gloomy lol
You're so amazingly hot!
thanks friend
pic in bikini ?
i only have like this unclassy mirror bikini picture sorry haven't been swimming or to the beach in a while
what is your bra size?
38kkk
1 person likes this
who looked the prettiest at prom??
Everyone looked really good please stop asking