Aśka @AsKaMa123
Aśka @AsKaMa123
ja nie namawiam lecz powtarzam w kółko pal ziółko pal ziółko pal ziółko http://instagram.com/mazureeek
Prędzej niż jaranie rzucę oddychanie :D
RSS answers
Obserwuje :) ♥  Basak
Ok
5 people like this
Miłego Wieczoru ^^  #CP Cezary Piłkowski ✔
Miłego dnia :-*
6 people like this
Lubisz koty? :D PS. Wciąż obserwuje :)  #NJN Tomek R
Nienawidzę
5 people like this
gdzie sa twoje siostry?
Belgia-Diegam
5 people like this
kiedy znowu wybierasz sie do Belgii?
Mialam jechać teraz w ferie ale jednak nie wyjdzie, na pewno jade w kwietniu :-P
6 people like this
jak tam po szkole? ;3  #Patryś.
Bardzo dobrze xd
10 people like this
:-*
9 people like this
wyladnialas... Piękna teraz :-*
Hahahahaha zabawne xd
7 people like this
przez co się tak zmieniłaś?
Nie zmieniłem sie. Jest tak jak było :-D
7 people like this
żałujesz czasami że juz sie nie przyjaźnisz z edyta?
Hahhahaha :-* NIE
8 people like this
gif albo obrazek/zdjęcie :)  #NoNo Norbert Nowaczewski :))
Siostry :-*
gif albo obrazek/zdjęcie :)
12 people like this
Podobaja ci sie tunele ? :o Jak tak to do ilu mm?  #Patryś.
Fajne sa. Sama mam zamiar zrobic...
9 people like this
kiedy znowu jedziecie na CC?
Moze w następny week :-*
11 people like this
Widziałaś kogoś ciekawego w Suchowoli ? ;p Miałem zagadać , ale jakoś szybko uciekłaś . :)
Bylo kilka osob :-D
8 people like this
<3  Flipek :-P
:-*
10 people like this
Co robisz :>?  #NoNo Norbert Nowaczewski :))
Śpię
10 people like this
Plany na dzisiaj? ;)  #NoNo Norbert Nowaczewski :))
Opierdoling i potem kościół
13 people like this
Jak tam sobota ? :3  #MOLLY
Zajebiście
11 people like this
i co byliście na cc?
Bylismy :-D
11 people like this
miłego ;)  Maciek Chorążak
Wzajemnie
13 people like this
Hejj, jak tam dzień mija? :)  #NoNo Norbert Nowaczewski :))
Dobrze dobrze, ćwiczymy
Hejj, jak tam dzień mija? :)
12 people like this
mrrauuuuuuuuu <3  Karolina
:-*
11 people like this
Poproszę selfie dla mnie! ♥  #NoNo Norbert Nowaczewski :))
:-*
Poproszę selfie dla mnie! ♥
14 people like this
Zajebisty ask misiek:* ‎@DamianDzwonkowsky
Dziękuję
10 people like this