Aśka @AsKaMa123
Aśka @AsKaMa123
Snap- mazureeeek
Instagram-mazureeek
Prędzej niż jaranie rzucę oddychanie :D
RSS answers
♥ Śliczny avek ♥  #GL GrzegorzLitwinsky
Dzięki
7 people like this
od kiedy twoja siostra jest w polsce?
Od czwartku :-)
7 people like this
kiedy sie wybierasz do suchowoli?
Zobaczy się...
7 people like this
twoj brat ma dziewczynę?
Który?
7 people like this
Gdyby każdy dzień byl taki jak dzisiejszy to twoje życie byloby ?  Szisza_LWG
Oo nie. Nie chciala bym żeby byl taki jak dzisiaj. Caly dzien w łóżku... Moze byc jak wczoraj do godziny 12 w nocy. Po tych godzinach lepiej zeby wiecej sie nie powtórzył
8 people like this
Co robisz, gdy nie znasz odpowiedzi?
Strzelam :-)
8 people like this
Ja bym sie wstydzil wyjsc z bratem lub siostra
Ja nie widze w tym żadnego wstydu. Normalna rzecz wyjsc gdzies z rodzina. Nie wstydze sie ich
8 people like this
Ale wstyd z siostra do baru
Dlaczego wstyd? Ja sie bardzo ciesze ze mogłam z nia wyjść. Nie wstydze sie tego
8 people like this
# obs Życzę zajebistego weekendu XD Zapraszam do mnie .  #NIGGA
Byl zajebisty, teraz nie bardzo
8 people like this
♥ Obserwuje ! :**  #GL GrzegorzLitwinsky
Ok
4 people like this
Podaj nazwisko
Frytki tez?
6 people like this
Ale co to za chłopaki?
Adam, Karol, Przemek i Rafał
5 people like this
Z kim byłaś wczoraj w bosmanie kolo 23
Znajomi + siostra
5 people like this
Najlepszego kartoflu :***  ☆★☆Suzzi☆★☆
Dziękuję
8 people like this
a to sory za temat
Luz. Znam ludzi których mam na fb :-*
8 people like this
jak ty go znasz jak jest tak daleko?
Jezu...... Jest z Portugalii ale mieszka i pracuje w Belgii, jak tam bylam u siostry to go poznałam. Znajomy siostry i teraz juz moj tez
15 people like this
on nie jest z polski to jak go niby poznalas?
No i co że nie jest z polski? To nie znaczy ze nie moge go znac. Jest z Portugalii. Luz znam go.
7 people like this
czemu od jakiegoś chłopaka dostałaś życzenie na fb po angielsku? skąd ty takich ludzi mozesz znac?
Hahahahaha... Bruno kochany :-* luz znamy sie :-)
7 people like this
ale masz w chuj przystojnego brata :-D
Którego?
8 people like this
ej co ty tak z gogusiem ostatnio na wycieczce tak razem ciagle a w czasie trasy juz szczegolnie
Hahhahaha... Weź się zluzuj troszkę
8 people like this
:-*
7 people like this
jak sie nazywasz na snapie?
mazureeeek
6 people like this
gdzie idziesz do szkoły?
Bp
6 people like this
Bardzo fajny Ask =D Obserwuje ;** a Ty ^^?? Miłej nocy i odrazy dni <3  Adasss. (づ ̄ ³ ̄)づ
Dziękuję
12 people like this
ej czemu sie tak teraz zmienilas?
Pod jakim względem sie zmienilam?
12 people like this