Ata Darcan @AtaDaRcan
Ata Darcan @AtaDaRcan
Yarram Victoria
Aceleye gerek yok, bir şeyin olacağı varsa o şey olur. Hem de doğru zamanda, doğru sebeple, doğru kişiyle. -Nejat İşler
Make a gift
Söz konusu kardeşlerimse merhaba Azrail.
RSS Report answers
istanbulda oturan var mı :D  zuzu
Yok :QWEQWQE
1 person likes this
bana romantik film önersenize :D  zuzu
Romantik film izlenem :D
1 person likes this
son yanitlar ^^ cevaplama  zuzu
Cevaplamam np :S
1 person likes this
iyi aksamlar ^^  zuzu
Sanada ^^
2 people like this
son yanit ^^ cevaplama  zuzu
-
3 people like this
Tabi ki kim ciddi dedi ?? bunu söyleyenin kafası iyi mi amk  Melis Özgülen
-
Kadınlar neden trip atar diye yüz kadına sorayım dedim ikinci kadın bana ''Niye il bana sormadın'' diye trip attı soramadım mk :DDD:DD:D:  Melis Özgülen
-
Birgün tıkladığınz 'şifremi unuttum' linkinden 'kendini de unutsaydın' cevabı gelirse, o siteyi ilkokul öğretmeniniz kurmuştur. :D  Melis Özgülen
-
Yüzmek zayıflatsaydı balinalar tonlarca ağırlıkta olmazdı, boşuna yüzüp de kilo vermeye çalışmayın. Uçun siz hiç bir tonluk kuş gördünüz mü? (tamam ben sizi daha fazla kendimden soğutmuyum dsjkd)  Melis Özgülen
-
- hoca gelmiş mi lan? + gelmiş abi sabah arabasını gördüm -sabah sabah bıde sen vur knk  Melis Özgülen
Ogrenci horror story :S
annesi su isteyince mutfağa gitmeye üşenen kızlarımız, zayıflamak için koşu bandında üşenmeden 3 km koşuyor yazık  Melis Özgülen
-
bazı insanlr var bozk paradn daha bozuk asdafad  Melis Özgülen
-
Adriana Lima'nın fotoğrafının altına 'tanışalım mı' yazan adamın içtiğinden getirin bana..  Melis Özgülen
-
hayat facebooka benzese ne gzl olrdu lan arkdandn yorum yapanlr bilidirime gelirdi fln asfasgdga  Melis Özgülen
-
*-* Ata . Sadece arkadaş kalmak istedim istemiyorsan giderim ? Ama bbirgün karşına çıkcam bak gör VE BU DA SANA INAT NOKTA .
Git amk
1 person likes this
siz ciddi oluyorsunuz ya ben hep asddffg  Melis Özgülen
Ciddi oldugumuzu kim soyledi jdudmdydkdhsmdu
1 person likes this
sen etkilenilmeyecek bir insan değilsin ama senden etkilenecek insan da ben değilim.  Melis Özgülen
Wat
Yeni kişiler? No no no biz varız.  Ec ▼ #SOMA
Yeni kardeşler demedim kardeşim yeni insancıklar lazım
Cok picsin karı gibi hareketlerin var.
Götün yiyiyorsa çıksana anonimden :)
1 person likes this
Yeni kişilere ihtiyacın yok (!) Bak vatsapla ilgilenmiyor um artık engeli s.et Küsme herseye de instagram a gel  Zöhre Göktaş ✔
Yeni kişilere ihtiyacım var ve bu seni zerre ilgilendirmez. İnsagrama sadece foto koymaya giriyorum zaten numarani sildim vatzaptan istesen de kaldiramam. Şimdi sg.
1 person likes this
son yanit ^^ cevaplama  zuzu
Cevaplamam canısı ^^
1 person likes this
iyi geceler ^^  zuzu
Sahide... Şaka şaka iyi geceler :EQWQEW
1 person likes this
-  Ata Darcan
Yeni kisilere ihtiyac var *-*
2 people like this
son 3 4 yanit begensenize .dd cevaplama  zuzu
Cevaplamam canısı :S
2 people like this
Sevdigin biri var mi
Yok :( *-*