Gąsiorek pis joł.
Latest answers

ładował cię ktos w dupe?

az nie wiem jak to skomentowac, Niki Minasz biczys.

View more

Obserwuje ; ))

Nesiaa

amazing! :o

View more

Wróciłeś już z wakacji ?

Jeszcze nie. :)

View more

miłego wieczorku :3

#NaZawsze

NIE JEST KURWA MILY.
DOSTALEM NA MARGO BANA.
JAPIERDOLE UMIERAM.

View more

Te wakację będą .... (dokończ) =)

Wrzosia *___*

jak minął dzisiejszy dzionek ;*

Wrzosia *___*

Bylem na Wasserlichtspiele z @Bounty9_
Bylo geil ! :)

View more

gąsiorek pisiorek

hehe, prawie dorownujesz eminemowi

View more

warto walczyć o coś co kochasz?

Iza

Nigdy nie można się poddać, nawet jeżeli życie bije Cię po mordzie, odpowiedz mu `bijesz jak ciota` i idziesz dalej. jezuu.. to pytanie jest takie krempujące haha db nic, nwż. WARTO I TO BARDZO KONIEC KROPKA

View more

nygga musste nicht sein ^^

Tha Prince

musste! :D

View more

co robisz?

kogo to interesuje.

View more

ta Zuza to twoja koleżanka? przyjaciółka? poznasz mnie z nią ?

z kim się zadajesz najbardziej?

Z prawą ręką.

View more

co sadzisz o związkach na odległość?

Cysia

Nigdy takiej miłości nie doświadczyłem, więc za dużo nie wiem.
Jak się kocha to sie przetrwa wszystko.

View more

aktualnie wolisz brunetki vs. blondynki?

A co to ma do rzeczy?

View more

Czemu gąsior???

Bo wszystkie Gąski moje.

View more

i tak nie mam u niej szans ;/ zresztą a kto ma :(

ja! widze,że życia nie masz, wiec wypierdalaj.

View more

Zuzazuzazuzazuza <3

JEBNIETYJEBNIETYJEBNIETYJEBNIETY.

View more

Ty byłeś dziś z tą Zuzą na plaży? czy to nie ona? taka niziutka ,śliczna mała laseczka,była chyba w dresach ?

o chuj chodzi? weźcie się serdecznie od niej odpierdolcie.

View more

zawsze wiedziałam że jestem piękna!!!!!

Misia Pisia

heheh.

View more

wymień ładne dziewczyny z wszystkich 1 klas

hahaha. nie ? ;p

View more

ostatnio Cię widziałem z taką blondynką ,niziutką śliczna była. Kto to? ten jej uśmiech jaaaaaaa*,*

Loading…

Ask @BakeBoss:

About Gąsiorek pis joł.:

FB: https://www.facebook.com/xHousood

Hamburg | 99` | нєтєяσ