#k Basia ✿ @Basia14
Zadaj mi pytanie
RSS Report answers
30/30 like + obs? zacznij cudna ;*  ○ kamcio winogronko ○
proponujesz to zaczynasz:)
2 people like this
O której godzinie obudziłeś/-aś się dzisiaj rano?
11:30 ✌
3 people like this
5/5 like ?  ♥ DIE YOUNG ♥
Ups ;x
5/5 like ?
3 people like this
Lato czy zima? Zadaj to pytanie każdej osobie, którą obserwujesz :)
Lato! :3
2 people like this
<3
<3
4 people like this
http://instagram.com/p/o0OIY7R-7M/?modal=true masz insta ? jesli tak zafollolujesz mnie ? oddam z powiadomień :) + przeczytalem polowe twojego aska ;)  #PLT Kubuś :3
Mam.
To przypomnij pozniej XDD
2 people like this
*Pytanie dla obs* czy jest taka osoba bardzo bliska twemu sercu za ktora na prawde mocno tesknisz ?  ✖☆Mati ... xd ❻❾ xd °.°☆✖ツ
Taak. ;x
2 people like this
*huug* wyślij do obserwowanych <3
*hug* <3
nie wysle xd
3 people like this
Co robisz wieczorami ?  #PLT Kubuś :3
najczesciej fb :)
2 people like this
Siemka ! Jej ale nudy . Obserwujemy ? :) ja juz obserwuje moge popytac? + milego dnia :)  #PLT Kubuś :3
Hej, no juz obserwuje.
Mozesz pytac :3
dzieki xd
2 people like this
dupcia z Ciebie :))  #N NIEZIEMSKY
hahah, nie XDD
2 people like this
jesli mnie obserwujesz napisz do mnie oddam 5 like :) jak by co napisalem tylko do cb nie musisz odp  #PLT Kubuś :3
no juz obserwuuje ;3
i tak pewnie napisales do wielu osob to samo XD
2 people like this
Jaką najdroższą rzecz kiedykolwiek zepsułeś/-aś?
nwm, chyba laptop xd
2 people like this
<3
<3
2 people like this
ale nudy teraz poczytam twojego aska ;)  #PLT Kubuś :3
to czytaj ;D
2 people like this
Lato czy zima? Zadaj to pytanie każdej osobie, którą obserwujesz :) Wystarczy, że wejdziesz w stronę główną, klikniesz "zadaj pytanie znajomym" Wciśniesz "wybierz wszystkich" wpiszesz pytanie i gotowe :) I♥Smile!  #JM☼ Natalia☼ #MEFI
wezcie sie z tym debile ogarnijcie //liv
3 people like this
Masz meska bluzke ..
to jest unisex debilu //liv
3 people like this
Jak wakacje mijają? dupa spalona? ;)  #N NIEZIEMSKY
dzisiaj nad morze dopiero ;)
2 people like this
Polajkujesz jej --> ‎@paulliiinka oddam dwa razy wiecej like i kilka pytan, milego wieczoru :*  ♥ FREE HUGS ♥
jeszcze wiecej pytan o lajki w koncu lajki zyciem //liv
2 people like this
http://ask.fm/Kazdegodniacorazgorzej Zobacz tego Aska. Tam jest zdjęcie pewnego chłopaka jeżeli uważasz, że jest przystojny daj serduszko. Przepraszam z góry za spał jeżeli uważasz takie coś za spam.
porzygam sie //liv
2 people like this
Masz vansy? *OBS  #BLN Blondynek
nie ma //liv
4 people like this
nic ciekawego //liv
3 people like this
Ssaj
spierdalaj:*
2 people like this
Hej dasz kilka lików ? ^^  WSRH PONAD ŻYCIE !
nie ,pa //N
3 people like this