Berkay Uçar @BerkayUcar
Berkay Uçar @BerkayUcar
Türkiye'm
Türkçe Rap için nefes alıp veriyorum.
Make a gift
Baskıyı Durdurun!
RSS Report answers
bliyom yaa suprmişş..amaaa ::)bende bayılıyom boyle şarkılaraaaa..
he ok
Sadun ?
Sence?
Sadun ?
Okulda en sevdiğin sınıf hangisi (veya hangisiydi)?
okulmu öğğğğğğğhhhhhhh
gzlmişş..=)).
valla yrrm bizde parçalar böyle
hmm başkaaaa.:)
sancak sen yanımda olunca sana özel dinleee:)):
çok guzel saol ben de şimdi dinliyordum..:)).d
ters ters cevap verme..
GÜZEL PARÇA QNQ
hmm.bkrz yaa grersemm:))
sanki cok meraklıyım amk
nasıl anlmdm..
faceden diyon mk
facedenn.
mesaj at
:))..dcnmmmm.
?
En çok vampir mi yoksa kurt adam mı olmak isterdin?
,önce insan olak amk
sanalda en deger verdigin kisiler ?
sanalda kimseye değer vermem
sevdigin kiz yokmu la
var
ırem ozacar
aga nufus müdürümüsüüüz la
ben geldımmm :D napıyon aga cevaplasanadadlumxD :D
su dadlum lafına kılım aga
video istiyorum !!
1 person likes this
HIM İYİ :)
hım tm
1 person likes this
ben de iyi napıon ?
selam nbr ?
iyi senden naber
bu adaletsıZ adalette rap dedıgımız tek umut
like
mesela facede konustugun burda sorularını cevapladıgın bı kız bı erkek ? yok dımı cunku soguk davranıyosun
nasıl yani hava soguk aga ben soguk değilim amk
işte gidiyorum hiç bişey demeden çok uykum geldi napayım :D  burcu karacan
:)
+dünyanın en güzel yeri neresi biliyomusin ? -neresi ? + az kaysanaa.. <3  burcu karacan
:)