Dumanst ∞ @BesiktasJKsonsza
parmağınla beni işaret ederken ellerinin temiz olmasına özen göster
RSS Report answers
emreyimi seviyon
Bunun cevabını öğrenmek istiyorsan 2 yanıt alta bak :d
Facene noldu
Faceme nolmuuuşş :((((
.# İLK 21 ❤? [BENİTAKİPETdevamıgelicek] :3  Ali Osmαn [Aliiyy]
-
emreyi'mi seviyorsun
yeap -,-
3 people like this
sevdiğinin baş harfi ne ?
E ^^
3 people like this
kaplumbagan oldu mu :o :(((
Malesef
6 people like this
Sinanin sevgilisi kim ?
Sinana sor
7 people like this
Senin hakkında kim en çok bilgiye sahiptir?
Serife aysegul zekra :d
6 people like this
sevgiln varmı
Lan basmıyormu ? Kaç kere dicem yok diye
2 people like this
Faceyi niye dondurdun lan :(
Öyle gerekti
kimle çıkıyon
Kimseyle
birisiyle çıkmak istermisn
Şu aralar kimseyi düşünmüyorum
7 people like this
tatlisin kii :)  Tuğçe Şahan
Teşekkürler
5 people like this
Yok yazamam :'( o beni sevmez ki
Sen bilirsn
6 people like this
:'(((
Üzulme lan -_- gel yaz bana konusalm konustuklarmz aramzda merak etme
5 people like this
Ama sevgilisi var :'(
sağlık olsun xd
5 people like this
Sinani çok seviyorum :'(
Git konus o zamn
5 people like this
serhatla çıkıyosun demi
Hay ebenizin ki yaa. Lan çıkmıyoruz diyorum anlamıyomusunuz ?
14 people like this
ım kanka sen
Bi anonim bi anonim olmamazlık yapma la :D
17 people like this
benim tokat attıgın kankan :D  Uğur Uysal
aa nabersin :D
10 people like this
kanka
Efendim knk :d
hangi knkamsın :D
18 people like this
serhatlamı çıkıyon
Çıkmıyoruz
23 people like this
Büşra eroğlu?
Bizim okulda severim her sabah öğlen sigara içeriz xd
12 people like this
iyi ya abla sen napan :d amkboşluktuşu bozuldu bazenbasmıyo
Üzüldüm .s..ss
13 people like this
Nabıyon Canım :)  Büşra Eroğlu ツ ♡
Müzk , facebook , twitter filan sen :d
11 people like this