Beyza Polat @BeyzaPolat778
Bugün günlerden gülmeyi özlemek..
RSS Report answers
Okulda en sevdiğin sınıf hangisi (veya hangisiydi)?
gazipaşa 8-D sınıfı bizim sınıfımızdı. 3 sene orda olmama rağmen sanki senelerdir kardeş gibiydik .. herşeyimiz birdi .. çok harika bi sınıftı .. şuan o sınıfı çok özlüyorum ..
1 person likes this
Biri eger sevdigi biriyle kusduyse bu arkadas anne baba sevgili gibi kisiler bbnlar geri barsmak icik napmali beklemelimi yoksa ö.d bn denedim inci ö.d barsmadi :-\B-)
yaşananlara bağlı :)
1 person likes this
günaydın sişsjvqjffödk  Beyza Gomez ♦
günaydın :D
1 person likes this
acıdım çocuklara ya inci malıkda son nokdalar :D
:))
1 person likes this
inci bu altaki sorular neyin nesi
ne ?
1 person likes this
haha tamam inci anladım kadarıyla birine küfür ediosun bu şarkıyla :D :D
yoo sadece çok mutlu olduğum zamanlarda dinlerim :))
2 people like this
KANKA İTİRAF EDİOZ NİE DİSS ŞARKISI ATIYONKİ :D :D
1. bana seni tanımadan kanka deme.
2. bu da bi itiraf sayılır. zaten itiraf edecek bişey yok hayatımda ;)
1 person likes this
İTİRAF ? ^_^
fazla küfürlü ama çok iyi :D
1 person likes this
Buyuk aşklar nefret ile başlar kardişim :-D
gidele ya
2 people like this
http://www.youtube.com/watch?v=Exa-_CMMdd8 kanka bilirmisin sen aşk kitabını ?
aşkınız da sevginiz de sizin olsun istemiyorum :)
1 person likes this
benden bu kadar bitim artık ya valaha diorum artık Azrail gelse 1 daka durma derim bitim beyza sanki bunu demeden önce ilgilendiriodum seviodun beni bşver beyza asıl hiç anlamıyıcak sizsiniz ben siz . bb
bb
1 person likes this
Sair kimse anlamio beni ben bu arada repci biri alay edio biri daha ne diyim dio sevdigimizde benle alay edio hih. ben kendimle alay etirecek kadar onursuz ve gurursuz deilim. Ben benim olum ben cabirim bilen bilio zaten ve sen daha visi demiorum sana al isdedinde ol unutum seni . Unutum. mutlu ol
isteme. benim mutluluğumu da isteme tamammı. daha mesaj felanda atma bana. karşılaşınca yüzüme de bakma tamammı. madem alay ettirmeyecek kadar gurursuz değilsin. ben zaten sernle alay edecek kadar şerefsiz biriymişim bunu anladım sayende sağol. madem sen gurursuz biri değilsin. o zaman hayatındanda aklındanda kalbindende silersin beni tamammı. yaptığım hiç bişey içinde meraklanmazsın. bundan sonra bende hayatıma bakarım. ilgilendirmiyosun sen beni artık. beni bu hale getirene kadar çabaladın. bu hale getirdin helal sana.
1 person likes this
su asagidaki anonim kimse benle rapcinin karsi karsiya gelnesi cok hosuna gidio galiba taniosan ordan bakinca heyecanli oluomuymus kimseden korkmuorum ama birine mecburi olarak dusman olmakta hosuma gitmio  Ziya YILDIRIM
.
1 person likes this
itiraf ?
bazen kendimi suçlu hissediyorum.
1 person likes this
Cabir ve ziya catişmasini kim kazaniyor ziya denen olanla atisan cabirmi yoksa ikiside farkli kisimi kafmada deli sorular dsaaasddaddasda
:D sen kimsinki :D
1 person likes this
seni seviyrım :* <3
teşekkür ederim :)
3 people like this
Seni gerçekten ne sinirlendirir?
yalan ve arkamdan konuşulması.
2 people like this
napsam seviceksinki sana kaybedirdiğim o sevgiyi nasıl geri kazandırabilirimki . bir yolu yokmu yokmu .
yok.
2 people like this
yani en iyisi biraz tuuaf gelio ama önce karşılıklı sevipde sonra karşılıksız sevmek ben bilememki sevip sevmediğini sinir ve gurur var zanediorm bn ama bilmiorum işde
her ikiside yok. sinir var ama gururluk bişey yok. sevmiyorum.
2 people like this
ne yapsam barışmıyıcak yıldızlarımız demi. tamam beyza belki seneler sonra tamam ama dedm ya bir şey olrsa hep yanı başındaymışım gibi hiset. alahdan başka hiç bişey vazgeçiremez bnden nefret etme ve sevdiğimi bil yeter. dahada elimden başka bişey gelmiyor çünkü uzakdan sevmekden başka bir şeygelmo
en iyisi.
2 people like this
Bide sen nâme yapmiorum ona siir yazmiorum ama . yukardaki allah bilir onu bana bagisla die hergun dua etigimi.
..
2 people like this
Lan ziya ikimizde beraber carsia cikicaz birbirimizi videoya cekicez bn hayvan gibi beyza sen sviyorum diye baricam. ama soyad kulanmak yok sende aynisini yapacan bnm babamin onca tanidi ilmasina ragmen bnu yapacak kadar yrekli seviyorum ben
saçmalamaya başladın biliyosun dimi ?
2 people like this
Beyza engeli atman seni bana dahada cok dusunduruo gece bana ruyamda gulumsedini grdm . ve emin ol o engeli atinda canim yandi gene naptim yaranamiorum die ve o engeli acarsan emin ol hic bisey kotuye gitmicek gurur yapma engeli acip acmamak sana kalmis bissey.
.
2 people like this
Sair bana efendilimi bozdurma. cok gec kaldin bu kiz anladiki bnm onu ne kadar sevdigimi kabitladim yani anlatabilyomuyum . sair sadece bnm dusuncem ortada gurur meselesi var o anladi konuya giriyim neyse bak sair sana son kez diyorum. o kisi ben deildim sair ben deildim okey
.
2 people like this
Rapci bu anonim nasil ki hem kendine sair dior hem de senin gibi basit kelime oyunlari yapan adam musveddesinin sevgisini ovuyor 2.ise ne zaman dersen nereye dersen geliriz bizAllah tan korkariz kulundan degil ayrica ben senin sevgini falan savunmadim ve kim kimi ne kadar sevio onu da gorcez  Ziya YILDIRIM
.
2 people like this