Bilgee
Latest answers

Rambo senden uzun yazi istese yazarmisin xdasd

lafı mı olur

View more

ebrarla barışırmıydın (sağır)

bilmem

View more

Gözlerinin cok güzel oldugunu söylemis miydim ? <3<3<3<3<3

Teşekkürler

View more

mustafa enes BAKOĞLU

Kulüpten arkadaş :)

View more

Adamına ve yerine göre davranan bi insana benziyorsun

Aynen, nabza göre şerbet ;)

View more

Sefadan baska oz kardes dedigin erkek kim

Kasim furkan

View more

Duygu seninle ne konuşabilir

Ya sen kimsin sanane bizim olayimizdan duygu bana bunları açıklamazken sana mi kaldi

View more

Kim o zaman?

Benimle konuşması gereken Duygu siz değil burda anlasalim

View more

Okulda hiç uyuya kaldın mı?

Her gün düzenli olarak xsjddjjs

View more

Millet duyguyla aranı bozmak için iyi yalanlar söylemiş ama o kız seni tek bildi halada kötü konuşmuyo seninle ilgili.

Bunu bana anlatması gereken kişi sen değilsin

View more

Duyguyla çok iyiydiniz siz niye konuşmuyorsunuz ki artık ? Fatmadan falan daha iyi bi kız ahsenlere lafım yok ama cidden çok farkediliyo konuşmadığınız. Bence yeniden takılın 10 numaraydınız

anonim :)

View more

Ne kadar hızlı uykuya dalarsın?

çok hızlı xasd

View more

Ben sizin berkeyle gülüştüğünüz dakikaları yirim oloom

Erkeklerden oz kardes saydigin kimler

sefa kaldı sadece

View more

ne sarayım ne sorayım sdlkhf

bilmeem xasd

View more

Sena üzer herkesi küs bence

hala çıkıyomusunuz berkeyle

evet

View more

yıllar önce çok üzdüğün kimse oldumu hiç?

Olmuştur

View more

güvenme bence senaya

neden

View more

Ramboo ? Anlatabildigin kadar xdadadx

ulan ya ne zaman bi sıkıntım olsa beni dinledi yeri geldi yolda kaldım yardım etti yeri geldi ben onu dinledim herkese nasip olmayacak türden bi kardeş ikimiz aynı kafadanız hep milletin iyiliğini düşünmekten geliyo basımıza ne geliyosa ama inanıyorum ki kardeşimin karsısına da onun gibi birisi çıkıcak :)

View more

sena uyumaz ?

Kardes ;)

View more

Yiyiceeemm kacma duy oydaaa bilge'mm iyki vaysın bebişş

Ne diyon amk

View more

gerçek dost olarak gördüğün birileri ?

dost ?

View more

Yeni yıl için en çok neyi istiyorsun?

Mutlu bi yıl gelsin artık

View more

Bunu söylemek için etrafın kalabalık senin.

Boş insanlar kalabaliktan sayilmamali hep yanımda olanlar gideli cok oldu

View more

Loading…