Büşra Çakın @Busracakin
Sabretmek, pes etmek değildir.
RSS Answers
yaa niye
-
1 person likes this
çok affet :)
cok beklersn
2 people like this
insan azcık affeder o kadar inat olma
affetmenin azı cogu olmaz
2 people like this
sen ne inatçı bi kızsın ya
biliyorum öyleyim işte napalım :)
1 person likes this
Elifin facesini atsana çok önemli bir şey söylemem lazım
Elifin facesi yok
1 person likes this
Sevgilin varmı
var :)))
2 people like this
tmm şimdi gidebilrsn :P  Soner Çiftçi
gitmicem .s.s.s
2 people like this
h.geldn :D  Soner Çiftçi
hosbuldum :D
2 people like this
İrem Serinpınar?
irem irem irem :D bebegim ya cok seviyorum :D
2 people like this
Birini affetmek bu kadar zormu
Kim olduguna bagli
3 people like this
Mesut satılmış ?
kardess :)))
3 people like this
yinemi sen O.o :D  Soner Çiftçi
hı hı evet -_-
3 people like this
Ads Çağatayı ne çabuk unuttun hani çok seviyodn
-
1 person likes this
Çağatay bağçe anlat bakayım ads
anlatcak bişey yok
sevgılın var mı ?
evet var
durumlari neden kaldiriyorsun
canım öyle istiyo
3 people like this
Busra seni seviyorum fark et artk beniii bee
gerek yok :))
tamamsa tamam ozaman :)
:))
1 person likes this
iyii :P
tamam :)
2 people like this
nassın :)
iyiyim sen :p
1 person likes this
Aynen bende :) ne dinliosn
12 ay yonca lodi karısık calıyo .s
1 person likes this
iyim bende :D napıosun bakalm :D
müzik falan sen :)
1 person likes this
naber :DD
iyidir senden :d
1 person likes this
olsun ister misin?
hayır
1 person likes this
selam :D
selam :))
1 person likes this