Chris Brown @CHRISBR0WN
Chris Brown @CHRISBR0WN
EARTH
Ima need y'all to be positive and stop licking Johnson. I'm not following anyone becuz I choose to be a leader ya bish!!!
Make a gift
Chris Brown's Official Ask.fm: Drop a ?
RSS Report answers
-  Chris Brown
#realshit
-
28 people like this
Thank you #teambreezy  Chris Brown
Thank you #teambreezy
23 people like this
-  Chris Brown
What should be the next single? Drunk texting or Came to do?
10 people like this
I MISS U <3  ariana grande ✨
Miss u too!
4 people like this
CHRIS  ariana grande ✨
Ari!!! :)
4 people like this
❤️  Chris Brown
❤️
33 people like this
can we have sex?
Can we not? Lol
5 people like this
PAP of you and kae convo ?
PAP of you and kae convo ?
14 people like this
Long time no talk how you doing?  Tinashe
Good. U got messageme? Get it if u don't.
5 people like this
Chris!  Tinashe
TINASHE ;)
6 people like this
-  Chris Brown
I do this for my SQUADDDD
-
18 people like this
Your WCW
Y'all should already know.. But here!!
Your WCW
32 people like this
If you wasn't singer, what will you do ?
Get into the NBA
18 people like this
-  Chris Brown
Woke up too some bomb ass sex, nothing from the best..
18 people like this
-  Chris Brown
-
44 people like this
Yeah thats me!!
6 people like this
All white, everything!!  Chris Brown
All white, everything!!
67 people like this
‎@kaeisfat  Chris Brown
@kaeisfat
48 people like this
-  Chris Brown
-
32 people like this
This is FAM!  Chris Brown
This is FAM!
34 people like this
Tbh the X album is the bomb!!I can't even pick a song off the album because all of them are sooo good! I have watched you grow from your first song and now this.I am proud of you!I love you so much!!❤️
Thx i love you too
15 people like this
-  Chris Brown
Give me some feedback about the X album. What's ya favorite song?
13 people like this