Chris Brown @CHRISBR0WN
Forever will love.. #TeamBREEZY
RSS Report answers
I LOVE U!!!!! Words can't express...
I LOVE U MORE
7 people like this
Do u have MM
Yes.
4 people like this
Oh! But you did lol
Prove it!!
7 people like this
You made her cry though but that's not my business
No I did not
7 people like this
She loves her Auntey :-)
Naw, she loving uncle.
7 people like this
She don't never give me that expression tho lol
-_-
11 people like this
they talk bout you in that song?
#freebreezyhoe
11 people like this
Who is dayci??
My niece.
7 people like this
Follow ‎@ymcmbrepping on ig?
Follow button broke :/
11 people like this
Looks like this lil angel ain't giving a fuck about the shmoney dance Lmao
She a baby, what expression u think they gone give? Lol
10 people like this
I can't believe you still be rolling up you're odeeing
Lmao!!! Dats a hot dog in my hands bruh..
8 people like this
Uncle chris!! Love my Dayci..  Chris Brown
Uncle chris!! Love my Dayci..
54 people like this
-  Chris Brown
Pool party!
-
57 people like this
-  Chris Brown
i'll be there …
9 people like this
Hiiii❤️  Jessie J
Hi beautiful
9 people like this
My anaconda don't want none unless you…  Chris Brown
My anaconda don't want none unless you…
59 people like this
People still don't get over that Rihanna shit that was sooo many years ago!  Bia
YUUUP.
8 people like this
PAP of your favorite meme of you?
PAP of your favorite meme of you?
41 people like this
Is their a such thing as good/nice paparazzi?
Yeah
6 people like this
Hey  Selena Gomez 
Hey sel.
10 people like this
then I lift dat ass up off the
Ground
19 people like this
Your a fucking idiot for beating up rihanna you should be ashamed of yourself you little creep
^^ This is a good example on why I don't get on as much to answer questions bc of stupid ass ppl come w/ past shit.
33 people like this
Started from the bed ended up on the?
Floor!
29 people like this