Chris Brown @CHRISBR0WN
Forever will love.. #TeamBREEZY
RSS Report answers
Your so handsome. .. ya song no bull makes a girl wanna drop her panties for you. .
lmao I'm dead
4 people like this
Do you have two twitter accounts?
Yeah ‎@chrisbrown & ‎@chrisbrownprivt
2 people like this
like= i love you?
sure
20 people like this
I'm in love with you
come off anonymous
6 people like this
How do you know when your in love? How does it feel?
that every moment u share with her, the comfort, loving. you'll see it when you're in my shoes.
9 people like this
Karrueche?
3 people like this
Are you still in love with two people? Or just one now?
one.
1 person likes this
if a fan asked you to take a picture of your dick, would you?
if a fan asked you to take a picture of your dick, would you?
12 people like this
pap of old messages?
‎@kaeisfat lmao
pap of old messages?
10 people like this
5 people your closest to?
Karrueche
Mijo
Jamal
Nicki
Joie &.Shad
6 people like this
I love you ❤️
I love you too
2 people like this
What would you do if the girl you was in love with told you that she loved you but she had to let what yall had go ?  Jamecia
shoot I wouldn't even know tbh …
1 person likes this
Who knows the most about you?
karrueche. ‎@kaeisfat
7 people like this
can I get a really sexy picture of you
can I get a really sexy picture of you
30 people like this
What picture comes to your mind when you hear word "fun"?
This is what I call "fun" especially in my spare time. Painting & enjoying my expression of life. Lol
What picture comes to your mind when you hear word "fun"?
14 people like this
is that karrueche that's holding the lil one
yeah
2 people like this
you have a daughter
na.. that's dayci..she's part of the fam
3 people like this
Baby Dayci!
She misses her tey-tey lol
3 people like this
that baby is too adorable. lol.  Vanity
thank you, I guess lol
4 people like this
Hey there beautiful… with ‎@kaeisfat  Chris Brown
Hey there beautiful… with @kaeisfat ❤
29 people like this
ilysm do you have a kik, if you do what is your name?
I don't use KIK anymore. I only have MessageMe.
2 people like this
and is robyn really badgalri on here me, drizzy, and nicki was beefing cus of it
staying out of it
4 people like this
Keep ya head up CB❤️❤️
7 people like this
Love you CB❤️❤️❤️
5 people like this
U single or nah?
Single...for now
6 people like this