CAFER YILDIRIM @CaferYldrm
♥ HİÇKİMSE ♥
RSS Report answers
cafooo
hee
Cafer kağıt makas
hehehe
o ufaklığı da al arşemin miydi neydi :D  Alper
Akşamya gelmez hacım 4 e geçti yarın Kuranda sorarım
kim kim  Alper
Karma bizimkiler
hay amk pazar yapam  Alper
Cumartesi dedi herkez eses halısahada
ilayda balık?
Kankimm
cafo özledim beee
Kimsin
lan piç yarın halısaha yapcaz mı :D  Alper
Haftasonu
nerelere gittin :D
Mahalle
gezdin mi :d
Evet
bilgisayarda mısın
Hayır
nerdesin ulan özlediiiiiiim
eheheh
cafooooo
He
Akşamları kimlerle nerede takılıyon ?
Polatkana
Sevgilin varmi
Yok
Benguyu mu seviyon
Hayır
benimle çıkar mısın
Yok
Sabahları kanlıkavağa gel sana aşkımı itiraf etmezsem neyim..
no
full ordayım
ben çıkamam sadece akşam çıkarım
kızlar senin için kavga ediyolardi
kimbe
kızlar
fazla ilgilenmem
en sevdiğin kız kankan
hepsi iyi ya
cafer söylesene sevdiğin var mııııııııı
yok aq yok siktirgit
kız inatçımı :D
Sanane aq sanane
barışın o zaman amk :D
Barışmaz