⊱✿ Delicia ✿⊰.
Latest answers

Even if I let put ur lips on my abs :D?

keep dreaming

View more

Do u drool?

ewww no lol

View more

Wat would u look for in a relationship?

loyalty, honesty, love, commitment, trust, lil freakyness or a lot lol && we'll get a long just fine.

View more

Even if I was extremely cute n u couldn keep ur hands off me Urself ??:D

lol anon u are so weird

View more

Would u let me touch all ur sexy curves?

No, keep dreaming: )

View more

Can you follow me back on twitter? @PrinceEzBandz

Okay... Just did :)

View more

If you could change your skin color to anything outside of the natural palette of skin colors, what color would you choose?

I like being Darkskinned

View more

Hugs or Kisses?

kisses ^_^

View more

Which gives you the most pleasure - giving presents or receiving them?

Receiving them

View more

What do you think people think of you?

Honestly ... I don't give a fuck what people think bout me... that's people and their business.. amma jus keep doing me :) ❤

View more

When was the last time you danced?

Damn.. I really don't know

View more

Are you a very ambitious person?

Yup

View more

Do you love your country?

Yeah

View more

What do you do to fall asleep?

Shake my foot lol

View more

Who was the last person you gave a gift to?

nobody

View more

What fruit do you eat the most often?

Grapes

View more

Is there any person you are afraid of?

What vegetable do you hate?

All -_-

View more

Would you prefer a party with a few friends or lots of friends?

A lot of friends :)))

View more

What is your favorite sport to watch?

All except for tennis and cricket/baseball

View more

Would you pick brains or beauty?

brains

View more

What music do you prefer: Pop, Rap, RnB or Rock?

RnB

View more

What are the things you always take with you?

My phone, Charger && Earpiece lol

View more

Loading…

Ask @CallMeUnique:

About ⊱✿ Delicia ✿⊰.:

⊱✿ September 20th ✿⊰ ❤.❤ Wanna know something about me? Personal,funny,stupid,hating? Ask then ^_^

Guyana