SARIII
Latest answers

1 ay oldu lan

Ne 1 ay

View more

En son çıktığın sevgilinin ismi ?

sevip gibi yapipda sevmiyorsan ne olcak ?

Sevmiyosam niye seviyo gibi davranıcam

View more

İlgilenmediğini için mi konuşalım diye durum atıyosun ?😄😏

Sen farklı bi soru sordun gereksiz

View more

her merhaba diyene gülüyormusun

İlgilenmediğim için

View more

7 gün 70 yıl gibi geldi.

Ne 7 günü

View more

seni seven birini istemedigin oldumu ?

Ben sevmiyosam istemem

View more

niyeyok

olmasımı lazım

View more

sana sevdiğim diyen yavşak kim.

bilmem ki kafama göre

Hım

View more

Ne demek ben sana artık aşık değilim. Bir daha ol amk

ya ne zırvalıyosun:d

View more

sana yazanların AMK.

bi sus

View more

hangi lise okuyorsun ?

bitti

View more

naber sevdiğim .d

of bi git

View more

valla seviyorum .d

güzel

View more

unutamadıgın biri

Yok

View more

seni seviyorum fıstık

hım

View more

Çok sevdıgın biri oldumu

Oldu

View more

Kardeş dedıklerin?

Ali , Selim , Dilek

View more

Hoşlandıgın biri varmı?

Hayır yok

View more

Nerde yasiyosun

Trabzon

View more

Loading…

Ask @CansuAydil:

About SARIII:

Tutuşsun gün yansıın gecelerr