Czokled @ChocolateMilkAsk
Pytanko?
RSS answers
NOWY FILM :)  Czokled
149 people like this
Co masz teraz na sobie ?  Existential Loss
Nic.
162 people like this
Jesteś mega mądry . (to jest komplement)
Dziękuje, a tutaj macie nowy film :)
169 people like this
Kiedy trafiłam na twój kanał na Youtube (całkiem niedawno- jakiś tydzień temu) myślałam, że jesteś kolejnym gościem, który robi wszystko dla kasy, nie ma nic mądrego do powiedzenia itp. Ale po obejrzeniu filmików zmieniłam zdanie. Naprawdę, mało jest takich ludzi w polskich internetach :P
Dziękuje bardzo.
195 people like this
NAJNOWSZA PARODIA  Czokled
196 people like this
TY ŻYJESZ ;O
Macie GIF'a z Mateuszem.
TY ŻYJESZ ;O
275 people like this
Nowy film:  Czokled
230 people like this
Wstaw tu jakieś zdjęcie, gifa, co chcesz :)
Moja ukochana przyjaciółka dostała prezent ode mnie. xD
Wstaw tu jakieś zdjęcie, gifa, co chcesz :)
772 people like this
Ile masz pytań w skrzynce?
Im większą liczbę napiszę tym większą "sławą" będę w Waszych oczach? XDDD <3
519 people like this
czokled, kiedy filmik ? :D  lrk #TRU tak (͡° ͜ʖ ͡°)
Może w ten weekend :)
429 people like this
Daj jakieś zdjęcie <3
Masz, naładuj się pozytywną energią XD
Daj jakieś zdjęcie <3
570 people like this
A uroda to po tatusiu czy po mamusi.? ;*  К A И Ε У ___ #ZMρн
Trochę będzie chamsko, ale wszystkie cechy mam po mamie. XD
402 people like this
W jakich okolicznościach spotkaliście się ze swoim najlepszym przyjacielem / najlepszą przyjaciółką?
Hahahaha. No tak.
323 people like this
LAJW :)  Czokled
487 people like this
Sparodiujesz Wawrzyniaka itp.? Albo po prostu dasz jakieś video? :)
On jest parodią, więc parodiować parodii raczej się nie da.
623 people like this
Jak brzmi Twój ulubiony żart? ;d  Życie |ma| sens
Jaka jest niejadalna część warzywa?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Respirator.
477 people like this
Wyobraź sobie, że zostajesz multimilionerem na jedną noc. Co kupujesz?  Życie |ma| sens
Rolls Royce Phantom z lat 60 :3
Wyobraź sobie, że zostajesz multimilionerem na jedną noc. Co kupujesz?
492 people like this
Wybrałbyś dziewczynę o cztery lata młodszą, czy o cztery lata starszą?
Ale do czego? Żeby kosiła mi trawnik? Może być w każdym wieku xD
623 people like this
Czoki, odnoszę dziwne wrażenie, że strasznie spoważniałeś. ni to się pośmiać, ni pożartować :c  Natt
Czoki, odnoszę dziwne wrażenie, że strasznie spoważniałeś. ni to się pośmiać, ni pożartować :c
544 people like this
czoklecie jesteś zbyt doskonały a nie ma ludzi doskonałych przyznaj sie co ukrywasz?
Ukrywam dużo, tak jak każdy człowiek mam swoje wady o których nie musicie wiedzieć. :3
538 people like this
czemu ChocolateMilk a nie MilkChocolate ?
Bo ładniej wygląda. xD
czemu ChocolateMilk a nie MilkChocolate ?
677 people like this
patrzysz na wygląd u dziewczyny?
Każdy patrzy na wygląd, jednemu się jakaś dziewczyna podoba, drugiemu nie - od zawsze tak było. A jak ktoś Wam wmawia, żebyście go bardziej lubili, że nie patrzy na wygląd u dziewczyny lub chłopaka to Was okłamuje.
#SzczeryCzokled
644 people like this
Czego teraz chcesz?
Spać.
Dobranoc wszystkim i dziękuje za pytania. Jutro o tej samej porze? Ależ oczywiście :)
Macie kota na dobranoc.
Czego teraz chcesz?
877 people like this
masz dziewczynę?
Nope, nie mam.
569 people like this
Kiedy jakiś meet-up????
440 people like this