Czokled @ChocolateMilkAsk
Pytanko?
RSS Answers
Będziesz znowu aktywny na YouTube?  Oliwia
Dobrze, że nie pasywny xD
139 people like this
Jeszcze parę minut i film <3 yeaaa
MAM SPALIĆ PRZYJACIELA?
124 people like this
Wróciłeś tęskniliśmy
Yeaaa < 3
A dzisiaj po 15 nowy film :)
118 people like this
AAAAAAA <3  ♕K #DS #YO [AD] [JŚ]
Aaaaaaaaaa! <3
114 people like this
O czym będzie filmik? <3
ZOBACZYCIE ZA 50 min <3
O czym będzie filmik? <3
162 people like this
podasz snapa?
Czomo :3
107 people like this
Znowu Cie nie ma :(  Alicik #rudynators
Właśnie dzisiaj wypuszczam nowy film - tak więc, powróciłem <3
Nowy komp, nowa kamera - NIC TYLKO NAGRYWAĆ... i grać w Wieśka. <3
104 people like this
Co sądzisz o widzach którzy oglądają Cię od czasów kiedy miałeś bujną grzywę? :D
Serio bardzo mi miło, że niektórzy mnie oglądają od początku. Wiele razem przeszliśmy, były trudne chwile ale dajemy radę, nie poddajemy się ;)
309 people like this
Hej trafiłam na Twój kanał kilka tygodni temu i obejrzałam wszystkie Twoje vlogi oraz wszystkie z Twoim udziałem i chciałam Ci powiedzieć, że jesteś świetny w tym co robisz i mam nadzieje iż nigdy nie zabraknie Tobie pomysłów i chęci aby nalej nagrywać. Jednym słowem te vlogi są ZAJEBISTE. :D
Oh dziękuje bardzo.
193 people like this
Czokled mam do ciebie pyanko czy nie zrobiłbyś na youtube ,, Pytanie czy Wyzwanie'' lub Q&A ?  иσямαℓиαα ρѕу¢нσραткαα.
Mógłbym się nad tym zastanowić jednakże... wolę bardziej filmy tematyczne niż zwykłe Pytania... Wyzwania. To nudne ;)
160 people like this
Wejdziesz na omegle? :)
Czasami wchodzę na Omegle... ale jak już jestem to siedzę i przełączam ludzi z nudów. ^^
154 people like this
Zdjęcie?  xsgh
Proszę bardzo, a przy okazji... ZAPRASZAM NA NOWY FILM ;)

Zdjęcie?
171 people like this
NOWY FILM :)  Czokled
234 people like this
Co masz teraz na sobie ?
Nic.
231 people like this
Jesteś mega mądry . (to jest komplement)
Dziękuje, a tutaj macie nowy film :)
229 people like this
Kiedy trafiłam na twój kanał na Youtube (całkiem niedawno- jakiś tydzień temu) myślałam, że jesteś kolejnym gościem, który robi wszystko dla kasy, nie ma nic mądrego do powiedzenia itp. Ale po obejrzeniu filmików zmieniłam zdanie. Naprawdę, mało jest takich ludzi w polskich internetach :P
Dziękuje bardzo.
245 people like this
NAJNOWSZA PARODIA  Czokled
247 people like this
TY ŻYJESZ ;O
Macie GIF'a z Mateuszem.
TY ŻYJESZ ;O
325 people like this
Nowy film:  Czokled
263 people like this
Wstaw tu jakieś zdjęcie, gifa, co chcesz :)  xsgh
Moja ukochana przyjaciółka dostała prezent ode mnie. xD
Wstaw tu jakieś zdjęcie, gifa, co chcesz :)
814 people like this
Ile masz pytań w skrzynce?
Im większą liczbę napiszę tym większą "sławą" będę w Waszych oczach? XDDD <3
544 people like this
czokled, kiedy filmik ? :D  lrk #TRU tak (͡° ͜ʖ ͡°)
Może w ten weekend :)
446 people like this
Daj jakieś zdjęcie <3
Masz, naładuj się pozytywną energią XD
Daj jakieś zdjęcie <3
598 people like this
A uroda to po tatusiu czy po mamusi.? ;*  please don't take it wrong way
Trochę będzie chamsko, ale wszystkie cechy mam po mamie. XD
423 people like this
W jakich okolicznościach spotkaliście się ze swoim najlepszym przyjacielem / najlepszą przyjaciółką?
Hahahaha. No tak.
340 people like this