Burakhan @Cllass
Herkesi yavaş yavaş tanıyorsun, pastadaki mum sayısı çoğalınca.
RSS Report answers
sence kızların sigara içmesi nası bişi
kız meslek lisesinin önünde duran kekolar gibi
1 person likes this
Nakil istedin mi
yok
kim yendi
Galatasaray
Dün akşam maç kaç kaç bitti ?
2-1 :D:dd:d:d:d:d:d:d:d:dD
Burakhan bi okula nakil falan istedin mi ?
yok
...
?
beni sevsene bi
inş kank
1 person likes this
Fotoğraf çektireceğimde istediğim zaman çekiyormusun?
ben değilde abim çekiyor olabilir
Esra Fidan kim
tanımıyorum
Behice ?
ASJKHDLJQHWLKEJQWLEJK
7 people like this
31 ne demek
asal sayı
6 people like this
Doğukan kimi seviyor
nerden biliyim amk
2 people like this
seni seviyorum.
:)
2 people like this
tutku
kemalinki
buse akoğlu mu
he
oooof oof çok dertliyim çok aşığım sana uleeeeğğyyyn
:)
nasil eskiden şimdi noldu
ne biliyim amk
Doğukan Gümüşay? oda dindar mi nasil biri yada
eskiden çok dindardı
Çevrende dinine en bağlı arkadaşın ? 1 kız 1 erkek
dilaver, buse :Dd
hayır canım sordum sadece peki aklında hiç hiç kimse yokmu
yok
niye :)
sebebi olmalı mı?
aşık olduğun ?
yok
3 people like this
soruları niye cevaplamıyon göt
göööt yaklaşık 22 saat önceYanıtla / Video yanıt kaydet
göt? ordamısın? yaklaşık 22 saat önceYanıtla / Video yanıt kaydet
götoş yaklaşık 22 saat önceYanıtla / Video yanıt kaydet
göt yaklaşık 22 saat önceYanıtla / Video yanıt kaydet
lan göt yaklaşık 22 saat önceYanıtla / Video yanıt kaydet
soruları niye cevaplamıyon göt
yaklaşık 22 saat önce
Engelle
Yanıtla / Video yanıt kaydet
2 people like this
naber
iyi sen
burakhan nerdesin lan kaç gündür yoksun
:D