Burakhan
Latest answers

Bu günlerde hangi diziyi önerirsin?

Poyraz Karayel

View more

Ya çok beğeniyorum sizi başka fotoğraf da atar mısın

Eyvallah sağolasın

View more

Hilalle fotoğraf

Senin için mükemmel bir Pazar sabahı nasıl olur?

Sosyal ağlarda en popüler resmini paylaş!

Sie low - yıldız

Y.Ö N.H

sen ne diyorsun la değişik

View more

Mutlu sonlara inanır mısın?

Son oluyosa zaten mutsuz olur

View more

Sınındaki kızların hangileriyle aran iyi

Napacan

View more

Hilal kim sen kim qeqo

Demi

View more

kursta hangi siniftasin

Napacan

View more

Hollywood’da en değer verilen kişi kim?

Ben

View more

Mahalleni tanımla!

İnsanların ayyaş gibi davrandığı semtin bir köşesi

View more

Tekrar çıkma ihtimaliniz hiç yok mu ??

İhtimal değil gerçek :)

View more

Bence hilal senin içindeki iyi insanı çıkardı.

Evet

View more

Bir an için dünyanın 24 saat durduğunu ve sadece senin hareket edebileceğini düşün. Ne yapardın?

Deniz anası taklidi

View more

Serhati anlatsana biraz

Bu nasıl soru amk

View more

Aynen öyle derim ve cok yakışıyorsunuz.

Sağolda ayrıldık biz

View more

Sabri kaan şahinin ask.fm insta snap felan var mı birşey sormam gerek

Var

View more

Hakkında çıkan hangi dedikodu seni güldürdü?

Dedikodusu çıkacak biri değiliz de bi kaç zamana kadar birini sevdiğim düşünmüş biri

View more

kullanıcı adı? :d

hzburakhan

View more

neden :((

Merak ediyosan instagramda var

View more

seviyorsanız sorun yoktur kardeş

Güzel

View more

Hilalle devam mı?

Dua ette

View more

Loading…

Ask @Cllass:

About Burakhan:

Randuman