Burakan @Cllass
-
RSS Answers
Nedenmi onlara gelince ifindim işkım bize gelince evet :( üzdün burak
Hm
2 people like this
Ofondom oşkom burakan çok gıcıksın.
Neden mkk
1 person likes this
Ne kadar mal anolar var ya
Yok amk
1 person likes this
Bugün dünya UFO günü! Bir uzaylıya soracağın ilk soru ne ne olurdu?
Anneni sikeyim oyş
2 people like this
Buraaakkkkkkann😍😊😊
Efendim
Aşkım ❤️🙈✌🏿
Efendim aşkım
YouTube'da en çok kimden hoşlanıyorsun?
musluk10
3 people like this
En sevdiğin ucuz tavlama lafı hangisidir? Bunu gerçekten kullandın mı?
yolunu yordamını sikeyim çok güzelsin
5 people like this
Gel vs
kes lan dallama
Her sabah seni yataktan kalkmak için kim veya ne motive ediyor?
acilan camla sirtima vuran inceden bi ruzgar amk
Noob amk feeder i
lol nick: babaannen gir bak bakalim vayne ve thresh oyunlarına son thresh oyunu bilerek feed takimda bi ben feedlemedigim icin amk mali
napıyosun
ya anasını sikeyim 54:10 dk lık oyunu kaybettik seriden düştüm amk
1 person likes this
Gözlük Günün Kutlu Olsun! En sevdiğin gözlükle çekilmiş bir fotoğrafını paylaş!
Gözlük Günün Kutlu Olsun! En sevdiğin gözlükle çekilmiş bir fotoğrafını paylaş!
5 people like this
Whatsapp durumu ve anlamı?
Argo
Artık alıştığım için sorun yok annem yetiyo zaten
anladim
2 people like this
Hayatta ama yanımda değil.
anladim kurcalamayim
2 people like this
Valla
hayatta degil mi
1 person likes this
Yazı yazacak bi Babamız yohımana :(
valla mı
Baban süper metin yazmış ya ;)
aynen :D
1 person likes this
Evdemiydin? ??
evet
Dün doğum gününde ne yaptın
standart
1 person likes this
Burakhan
efendim
1 person likes this
Doğum günün kutlu olsun aslanım.  Serhat Talha
eyvallah
1 person likes this
Daha yenimi uyandın
aynen
Uyudunmu
günaydın