Micha :D @Czadowaaa
Zadaj mi pytanie
RSS Answers
Zajebiście sie ubierasz masakra
Normalnie hah xd
gdzie kupiłaś buty
w sklepie xdd
co dzis porabiasz
odpoczywam :D
Jestes wolna ?
tak jest :D
dlaczego ty ciagle tak kochqsz karola
.... xd
farbujesz włosy?
Tak
Masz chłopaka ?
nie :D
Co jutro w planach?
a no nie wime jeszcze ? a coś proponujesz hahah :D
1 person likes this
Co tam grubasieeee!:)?
spoko loko :)
co robisz ?
Micha sie kapie :3 / Oli :p
3 people like this
jestes z karolem
nie ma go obok mnie :3
co tam cipo
nic fjutku / oli
jedziesz w swieta na magnes?
Raczej tak xd
walisz się ?
Jebnij sie xd
daj zdjecie stop
nie chce mi sie :D
Podaj snapa ;*
neeeeeee xd
1 person likes this
Pozdro z UK! :* :D
spoko wzajemnie :)
2 people like this
Dasz każdemu po 2 pytania?Miłego dnia :)
nie chce mi się :)
2 people like this
dlaczego ty jesteś taka ładna ?
serioooo wyjdz :)
2 people like this
na magnes nie jedziesz ?
nieeeeeeeeeee
2 people like this
czemu mi nie odp na sms wczorajszego
bo nieeee :)
1 person likes this
gdzie dzis balujesz?
nigdzie :)
1 person likes this
A gdzie biegasz ?
wszędzie hahaha xd
1 person likes this
co robisz teraz
siedze sobie i oglądam tvn :P
długo biegasz ?
prawie 2 tygodnie :D
1 person likes this