damianeq @DamianJankowiak
Zadaj mi pytanie
RSS answers
Za kim jesteś w TOP MODEL? ^^  ▶LI$U LISO₩$KI◀
ma ktoś unranked w lolu ważne priv plis
4 people like this
Miłej nocki! :3  #L4 Michał Seremak
Wszystkim życze miłej nocy ! :*
9 people like this
kultury troche dziecko...  # TR_♥ Ja se Däruš ✪
HAHAHA NAPISAŁ 11 LATEK :D
8 people like this
Wstaw swój ulubiony cytat :)  #L4 Michał Seremak
kto chce lajki lajkuje haha
6 people like this
TOP MODEL ZA 15 MIN :D HAHAHAHAHA  ~#B#~ Romeo :3
ej jest sprawa kto gra w lola niech pisz do mnie!!!!!!1
9 people like this
jak tam samopoczucie?8|  pisarczykowa
OKI 8)
19 people like this
❤️  Havana
<3<3<3
z okazji tego że havanka napisała każdy kto to lajknie dostanie ode mnie serdukszko :D
30 people like this
miłego dnia :) / ‎@Heelsmit
każy kto lajknie napisze mu '' :* ''
38 people like this
damianek :*  #13 Byli
siema wszystkim ;(
40 people like this
<3  Natsumi-mei
kto chce serduszko ode mnie ten lajkować<3
32 people like this
jakie owoce smakują Ci najbardziej?:))  pisarczykowa
Banany :D
17 people like this
Wolisz Instagram czy Facebook?
fb :/
13 people like this
Heej :) Ja Tobie 10 Like, a Ty napiszesz dziewczynie z mojego opisu coś miłego Ok ?;)  Oliwier :3
uwaga !!
Każdy kto da tu lajka otrzyma ode mnie 3 lajki :;)
10 people like this
Dzień dobry, jak się spało? <3 +zapraszam :3  Natsumi-mei
dzień dobry ! , dobrze się spało a więc powracam do aska :D
10 people like this
jak wam sie cos spodoba polajkujecie , zadacie pytania i obserwujecie ?:) odwdziecze sie tym samym:D  Princess ♛
https://www.facebook.com/przydatne.lifehacki?fref=ts LUDZIE, POMÓŻCIE! ZA LAJKA NA TEJ STRONIE DAJE 5 LAJKÓW! PISAĆ "GOTOWE"
11 people like this
Подпишись если не трудно))) Я подписался, и кстати у тебя хорошие ответы:) И если подписался(ась) напиши мне и поставь лайков, а я поставлю тебе 5-10 лайков. Если что у меня 4000 подписчиков и они тоже поставят. Если не хочешь проигнорируй никого не заставляю.
pomocy
12 people like this
ja tez chce fakty:(
Dupaaaaa
19 people like this
fajny jestes :P  C I C H O ♥
Wiem
19 people like this
DLACZEGO ZAŁOŻYŁEŚ ASKA ?
A czemu takie głupie pytania zadajesz?
10 people like this
jak zrobiłeś profilówke?
No pomyślmy...
13 people like this
Śpiewasz pod prysznicem? =)  NOWY ASK W OPISIE
Cały czas może co
11 people like this
jak tam w gimbazie
Jeszcze podstawówka
10 people like this