Dariaa ✌✌ @DariaMikoajewicz
Dla niektórych kłamstwo to już nie wiem, sposób życia.
RSS Answers
Najlepsze tło !!!! <3 <3  Naćpana żelkami ♥
om om XD 👍😘😎
Najlepsze tło !!!! <3 <3
8 people like this
Lajkniesz 5 ostatnich?:)  :|
Najlepiej ❤❤ x2
Lajkniesz 5 ostatnich?:)
19 people like this
Czemu ty nie odpowiadasz na nic !! ; ( ;*  Naćpana żelkami ♥
witam Cię syrenko ;* :3
Czemu ty nie odpowiadasz na nic !! ; ( ;*
22 people like this
No Proszę!!
aa mega ♡
No Proszę!!
24 people like this
Haha  Roksana.
Tak haha 😂 😍😎👌💋💋
Haha
19 people like this
zdj :)
😀😀
zdj :)
24 people like this
dasz 15 like pierwszym 2 osobom które polubią Ci tę odpowiedź?
👌✌🎸😍😎
dasz 15 like pierwszym 2 osobom które polubią Ci tę odpowiedź?
27 people like this
Wymień imiona przyjaciół
Bożydar Saturnin Hermenegilda Julita Elżbieta Kunegunda Lubomira Kleopatra Mieszko Bolesław Mardecai Radzimił Kaszmir Adelajda
___________________________________________________________________________
Ani tb nie jest to do życia potrzebne ani moim przyjaciołom ;) Oni wiedzą kim dla mn są.
21 people like this
Dogadujesz sie z każdym z swojej klasy ?
jak już pisałam: "IIb NAJLEPSZA" ;)
22 people like this
Jaką piosenkę zdarzyło Ci się ostatnio śpiewać na głos?
Ja cały czas coś śpiewam ! 😂👌✌🎤
24 people like this
daj snapa:)
daryjaaa
22 people like this
bo myslalem ze sie interesujesz...
skąd to wywnioskowałeś?
20 people like this
zayn odszedl z one direction ??
A czm z tym pytaniem do mn ? :o
18 people like this
No to teraz ty fakty o mnie :D  :**
1. Ola :P
2. Olka ^^
3. Olaf XD
4. Obra tak :3
5. niższa ode mnie :D
6. ale tylko trochę :/
7. czerwcowa..
8. tak jak ja :*
9. masz mega śliczne oczy *o*
10. dwie siostry heh
11. Kacperek *.*
12. jak się tylko udaje siadamy w 3 ;)
13. oczywiście razem w klasie :)
14. nie lubiłyśmy się bla bla bla
15. tak czasami bywa...
16. teraz jest ok :D
17. disco polo :P
18. chociaż nie tylko ^^
19. dobrze się uczysz ;)
20. musimy zrobić projekt kiedyś XDD
21. byłyśmy sb lekarzami :D
22. i graliśmy w pokera taa
23. mieszkasz na śliwkowej ^^
24. i ostatnio padał deszcz i idz sb po tych kałużach ;_;
25. pewnie że razem w pokoju :*
26. więc tylko do czerwca :3
27. blondynka hyhy
28. tak właśnie nie zawsze ogarniasz
29. ale co tam pff XD
30. śmiejesz się ze mn -.-
31. smuteczek :/
32. słodka jak się denerwujesz haahah
33. kochasz mn :D
34. a ja cb ^^
35. tak tak XD
36. nie śpiewasz ze mną -.-
37. no dzięki :'(
38. kibic XD
39. to się pamięta hahahh
40. no i narrator
41. to też pamiętam ^^
42. Dzień Dobry Kocham Cię :3
43. i noc filmowa :3
44. pizza i to niedobre coś ;_;
45. bałaś się ale nie tak jak Roksana..
46. Wesołych Świąt ! :*
47. sory że tak późno je piszę..
48. i tak mi wybaczysz :P
49. no to chyba koniec..
50. papapa :*
17 people like this
Obserwuję a Ty?:) 8/8 like?:* <3 MiŁej nocy! :* nazwa ask'a : Roksi69
‎@koza9696 <3 ;)
Obserwuję a Ty?:) 8/8 like?:* <3 MiŁej nocy! :* nazwa ask'a : Roksi69
25 people like this
http://ask.fm/marcin12s popytasz ? sorki takie miałam zadanie ;o
^^ ✌✌
http://ask.fm/marcin12s popytasz ? sorki takie miałam zadanie ;o
21 people like this
No to ja też chce fakciki ! ;*  Naćpana żelkami ♥
1. Marysia ! :*
2. byłam u cb :3
3. masz słodkie siostry *o*
4. tak tak ty jesteś słodsza <3
5. masz śliczne włosy :3
6. mega bluzę :D
7. OLAF ! <3
8. byłaś u mn w dzień singla <3
9. śmy świętowały XDD
10. pod fryzjerem hahah
11. masz przyjechać ! :(
12. II a :'(
13. 1 2 3 czerwca :D
14. czekamy
15. królowa :)
16. na chrzcie kota.. XD
17. śpiewaszze mną <333
18. czip czip i dejl
19. smerfy !
20. tak a co ? :O
21. gumisie :3
22. serce pik pik pik :')
23. najpierw masa
24. potem masa
25. potem masa
26. i na koniec masa XD
27. dobra misja :P
28. dress ! ^^
29. nawet dobra uczennica XDD
30. śmiechowa :P
31. bardzooo ! XD
32. hahahah
33. Mery ^^
34. Moja żona ♥
35. od pierwszej klasy :P
36. masz swojego księcia <3
37.śmieszny śmiech taa
38.wysokaa
39. masz wygodne kolana :P
40. grudniowa !
41. nie poznałaś mnie :/
42. młyn *o*
43. strażak XD
44. zawody..
45. i problemy z nogą :(
46.słodko sie denerwujesz <3
47. kochasz mn no <3
48. a ja cb ♥
49. musimy wiecej zdj zrobić no :/
50. koniec ! :*
No to ja też chce fakciki ! ;*
19 people like this
Fakciki moja kochana <3 <3 <3 <3 <3  Roksana.
1. Roksanka :3
2. głupek :P
3. razem w klasie :D
4. masz słodkiego pieska ♥
5. snap :)
6. wysoka -.-
7. masz ładne nogi *o*
8. ajemalbatrass XDD
9. 1 2 3 czerwca ! :')
10. nie gadałyśmy ze sobą przez jakiś czas
11. dawno
12. dawno temu ;)
13. teraz jest no wiesz <3
14. jak sie da siadamy w 3 XD
15. Dzień Dobry kocham cię ! :3
16. śpiewamy razem hahahah
17. rozbrajasz mn nieraz XD
18. mówiłam na cb Szrek ^^
19. masz siostrę i brata XD
20. bd prowadziła Dzień Wiosny w pon ;)
21. dużo sb wiemy taa
22. boisz się horrorów
23. bardziej niż ja hahaha
24. na " Zbaw nas ode złego" cały czas kwiczałaś...
25. ale i tak było fajnie :3
26. mieszkasz blisko jeziora :D
27. no i cmentarza XD
28. eska <3
29. wysyłamy sb piosenki taa XD
30. tłumaczyłyśmy na chrzecie kota :')
31. lekarzu ty ! :D
32. i ja też noo :P
33. kochasz mn ♥♥
34. a ja cb <3
35.masz Sony XD
36. grałyśmy w ponga hyhy
37. nie umiemy grać hahah
38.foch ! ^^
39. no nieee
40. biegamy razem na wefie
41. poszłaś spać !
42. niby ruda XD
43. robimy razem projekt z Olą <3
44. POP
45. mam pamiętać że mn kochasz :o ♥
46. słodko *o*
47. byłaś tydzień chora..
48. i teraz nadrabiasz haahha !
49. <33
50. KONIEC ! :*
13 people like this
OBS# miłego dnia :)  Moon ♥
Dominika hhahahhahaha
OBS# miłego dnia :)
16 people like this
za 10 lajków dam 50 pozdro fajny ask obserwuję  вαятєк
Wiosnaa *o*
coraz bliżej do lata :')
za 10 lajków dam 50 pozdro fajny ask obserwuję
19 people like this
Fakciki :*  Marysiaa ;*
1. Marysia taa XD
2. GRASZ HE'S A PIRATE <3333
3. conversy *o*
4. bo te są najj ♥
5. Wolsztyn :D
6. i mój buss..
7. bo ty musiałaś powiedzieć to tak cich że ja nie słyszałam -.-
8. nie lubisz mojego stolika XD
9. skajpaj :3
10. horrory z wami nie są straszne :P
11. Zuzia + horror + nogi = buu XDD
12. styczniowiec ^^
13. bijesz mn bardzo :/
14. a co tam mn można :(
15. uwielbiasz turkus hyhy
16. podbjacie mi chatę z Dagą i Zuzią <3
17. miałaś ciekawe zdjęcie Zuzanny :')
18. srebro i tylko srebro XD
20. pewnie boisz się że jak w tej bajce wszystko w złoto się zmieni.. :)
21. mam twoje zdjecia buahaha
22. masz brata Filipka :3
23. bele hahaha
24. 1a ^^
25. śpiewasz ze mną <3333
26. Lady Pank *o*
27. Jadymy na Jutro ! :D
28. chesz na rolki :P
29. kochasz Olafa XD
30. Chyba każdaMarysia tak ma :*
31. lecimy przebić uszy ^^
32. rodzinkę masz w Żodyniu :D
33. dobra uczennica ^^
34. wbijamy sb do podstawówki XDD
35. Bloom ^^
36. słodko się denerwujesz :3
37. pudel ! XD
38. z wami nie idzie się nudzić :D
39. dyskoteki ! *.*
40. sunday funday XD
41. Dzień Dobry Kocham Cię ! Wkręceni 2 ! ♥
42. Cyber Marian.. ^^
43. Kochasz mn <33
44. a ja cb :*
45. uwielbiasz Makliego :P
46. mała XDD
47, ło je je je je :P
48. szkoda że szybciej sb nie lubiłyśmy no ale nieraz tak jest :/
49. mega mix ta ta
50. TY BD NASTĘPNA ;)
Fakciki :*
15 people like this
Fakty <333333  Nieidealna...
1.Marta Frybel-Horan ^^
2.Groszegg XDD
3. Koza XDD
4. Directioner hyhy
5. Kwiatonator :3
6. Boisz się horrorów bardziej niż ja ! :D
7. ful ful butów XDD
8. Gdybyś miałą większą nogę...
9. "Łupaj śupaj" teraz ! :o
10. Obra Obra Obra Obra
11. Ia kociakii
12. pomagasz tak XD
13. wspierasz :3
14. Spaghetti <333
15. Paranormal Activity ^^
16. Czkawka *o*
17. Fiona i Brenda ♥
18. tak właśnie sobota :)
19. skajpajujemy długo bardzoo
20. 3:07 :'(
21. Pamietniki Wampirów tak bardzo uwielbiasz :3
22. się śmiej z mojej pomyłki -.-
23. Głupii bus !
24. śmiałaś się z pewnych snapów dzisiaj XDD
25. jak śpiewam to mn wyciszasz..
26. Sunday Funday , bluza , conversy itd.. :D
27. dyskoteki :')
28. Idziesz na Kangura :o
29. teraz leci coś tam 1D ;_;
30. masz moje zdjęcia....
31. a ja twoje ! hahahah
32. chcesz mi przebić ucho x2 XD
33. planujesz na rok w przód :o
34. napisałaś mi na ścianie brzydkie rzeczy.
35. ja zawse jestem słodka XD
36. masz minionka ! <333
37.blondynka :P
38. Gwaizd naszych wina :'(((
39. stara.. XD
40.
41. polo XD
42.informuję cię o nowych filmikach na yt ^^
43. kochasz mn <3
44. a ja cb ♥
45. niziołku XDDDDD
46. właśnie puszczałaś mi Władcę <3
47. bo mi net lamił..
48. oscary <3
49. Dary Anioła *.*
50. <3333
Fakty <333333
17 people like this
Olaf mój ♡ ⛄⛄
Obs/Obs ? =D
21 people like this
Jezu jaki śliczny *.*
http://ask.fm/chrzanek123/answer/125024124737 like ? :)
21 people like this
Dasz mu like do ostatniej odp http://ask.fm/tomek71722 ? :D
jejku *o*
wieczór z piratami a jak ! ;)
Dasz mu like do ostatniej odp http://ask.fm/tomek71722 ? :D
18 people like this