Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Kaan Ünlü (­¬) @DarkneSsBoys
Kaan Ünlü (­¬) @DarkneSsBoys
Ankara / Keçiören
Geçip Giden Zamanın Bıraktığı Tek Gerçek Var ; Yıkılan Ve Bir Daha Kurulamayacak Hayaller . http://www.youtube.com/watch?v=Fa8TWL2yhw4 https://www.facebook.com/DarkNesSsBoys Az Şekerli , Çok Geçerli (;
ツ Zirvedeysen Bırakacaksın .. ◔̯◔ ♥
RSS answers
isim verde bilek yengemizi gardas :)
yok gardaş isim falan
allah mutlulugunuzu bozmasin kardeşim :)
Eyvallah kardas Saolasın :D
eski sevgilinle
olabilir sanane ?
barismissiniz :)
kmle ?
bnde oturuyom :)
otur otur .D
napyon :)
iyi oturuyom sen ? ^^
aaaaa olmaz ama :)
ne olmaz :D
canini yesinler senin :)
yok canım niye yiyolar :D
sttt yakisikli :)
hı canım hı :D
susmuyom :D
bb :D
evet
Hayır . !
lan benle konusuyon işte :)
hayır :D
söylemem :)
ugrasmayın benimle :D kimseyle konustugum yok .
emin olma bnce
tamam kim oldugunuz söyle .D
eminmisin :)
evet :D
biri iste aman boşver kaan senin nasil biri olduğunu anladim
la ben kmseyle konusmuyom etmiyom ztn kimsin :D
yüz ustu biraktin bni
kimsin ? söle bende biliyim yüzüstü bıraktıgımı
ne yapmadin ki :)
mesela ? :)
çok fenasin :)
neden ben naptım o_O
sen var ya sen :)
ee ben ? :D
sevgilin mi var ?
sizi ilgilendirmiyo catlayın a.q :D
Anqara ya gelince bakarsın yanında biter o ibne :)
Angaraya gelince yanımda bitsin ztn o ibne :D
1 person likes this
Dibi uçurum başı çile, Gardaş sen bi gel hele, Ne gündüz ne gece, Vurcaz alayının dibine dibine, Sence kim bu ibne :))
hiç bi fikrim yok gardaşda . Dibine vurucaz orası kesin :)
1 person likes this
Aleyna ?????
hangisi
1 person likes this
Tipini yerim senin ya <3
yeme laa :S
1 person likes this