Dawid Kwiatkowski @DawidKwiatkowski667
Dawid Kwiatkowski @DawidKwiatkowski667
Gorzów Wielkopolski
Nazywam się Dawid Kwiatkowski, śpiewam i blogguję. Nie interesuję mnie krytyka innych i spam, że niby jestem fejkiem A NIE JESTEM.. Staram się korzystać z życia w stu procentach. http://ask.fm/kwiatkowskidawid http://kwiatkowskyoff.tumblr.com/
no
RSS answers
Jak się czujesz mając 19 lat? <3
trochę staro, chciałbym mieć jeszcze raz 15 lat. Wy też pewnie tego byście chcieli :D Ja to czuję, ja to wiem.
159 people like this
Najlepszy <3 Miłego Dnia <3  Madristka ^^
Wzajemnie wam życzę ! :)
110 people like this
mmm teraz nie będziesz odpowiadał :D
Odpowiadam gdy tylko mam czas :)
96 people like this
w jakiej sieci masz telefon? ^^
play
103 people like this
Ej, podpierdolisz mi trupa z kostnicy ? mi sie dzisiaj nie chce...
co?!
95 people like this
Masz snapa? ;)
kwiatk0wsky ! :)
96 people like this
ile masz obserwatorów? daj screena ;)
ile masz obserwatorów? daj screena ;)
103 people like this
Teledysk był nagrywany na Helu drogi ,,Dawidzie'' :D  # KK Julcia :*
Dobra na całym świecie od razu 'Dawidzie' :o
89 people like this
Jesteś najlepszy ;) <3  ★Zone Bitches★
Trzymajcie się! :)
76 people like this
KOCHAM CIĘ HEHE :*  Angelika Kwiat
<3
76 people like this
wtf to ty masz nowego aska aha  co mnie to
wow, tego aska mam odkąd pamiętam i żadnych innych nie mam :)
79 people like this
Daj swój numer ! Kocham CIę nikomu nie podam ^^ <3  ѕωєєт gιяℓ «33
http://ask.fm/tygrys4k/answer/125670509474
Rozbawiłem się do bólu! haha :)
Nie podam numeru :p
74 people like this
Co byś zrobił gdybyś zobaczył na koncercie swoją fanke która ma pociete rece lub blizny po cieciu?  :)
Zapytałbym co się stało. Nie wiem jak dla mnie to głupota okaleczanie się, rozumiem to że cięcie się pozwala zapomnieć ból psychiczny i przechodzi na ból fizyczny. Ale po co to? Trzeba sobie radzić z problemami a nie przelewać to na okaleczanie się. Te blizny są zostać już do końca życia, i będziecie żałować. Proszę nie róbcie tego! przecież to nic wam nie da!
83 people like this
<3 *.* kochaam :* choraa ;cc  Dominisiaaaa #M$L ☣
zdrowia życze <3
71 people like this
boże ludzie życia nie mają  @fsvpa
najwidoczniej nie masz ;)
Ale te fejki niedlugo się skończą, bo zgłosze to niedługo.
67 people like this
to ja jestem Dawid Kwiatkowski??? lool  @fsvpa
no nie wierze, następny fejk haha :)
74 people like this
❤❤❤❤❤  » ηυмвєя σηє «
W końcu po wszystkich nagraniach!
Słyszymy sie 20.02.15 w kinach na SpongeBobie!
❤❤❤❤❤
109 people like this
miłego dnia! :)  wojti
ZAPRASZAM! :*:)
Tekst: Dawid Kwiatkowski, Sara Pilewicz
Muzyka: Dawid Kwiatkowski, Błażej Gawliński, Łukasz Pękacki, Grzegorz Kowalski, Patryk Tylza, Paweł Jędrzejewski, Kacper Winiarek.
88 people like this
gdzi nagrywalisci teledysk szepcze ? :D  #PODZIEL SIE TASIEMCEM #
Teledysk powstał przy współpracy z firmą Niumi, teledysk był nagrywany w Sztokholmie ;)
70 people like this
Jak wyglądało Twoje życie przed spełnianiem marzeń związanych z muzyką ?  Aneta Gołębiowska
Zwyczajny chłopak z burzą mózgu, z marzeniami. Jeździłem na desce, prowadziłem photobloga tak sie zaczęło od tego, potem filmiki na yt i dzięki wam się 'wybiłem' :)
64 people like this
Dasz mi autograf  ola patrzałek
no pewnie :)
67 people like this
Jesteś szczęśliwy? <3 :*  Magiczna *.*
najszczęśliwszy :)
122 people like this
Kim jest dla Ciebie fan? :*  Firaneczka_Jasia_[JŚ]
czym wielkim, przez was zdobyłem to o czym marzyłem :)
114 people like this
kocham cie <333  Diana Pelc
<3
101 people like this