Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Onur Demir @DemirOnur55
Onur Demir @DemirOnur55
İstanbul
Boyum 1 75 65 kiloyum Boksörüm Cimbomluyum. EMO DEGİLİM AMK
Varsa Şekliniz Tulumbaya Bekleriz Kardeş
RSS answers
fotoğraftaki sen misin :)
evet
1 person likes this
Selaaam
selam
3 people like this
lan lavuk sen önce erkek gibi yürümeyi öğren:)
hadi lan ordan enayii seniii :D
1 person likes this
var şeklim geliom tulumbaya kardeş :D
eyv :D
slm :)  su
slm
Lüks bir yatın olsaydı, adı ne olurdu?
boş hayelerr kurmaya gerekk yokk hadi yolll alll
4 people like this
Televizyonda en son izlediğin şey neydi?
kurtlar vadisi kuzey güneyden başka tv de bişey izlemem
7 people like this
Sonsuza kadar yaşayabilseydin bunu istermiydin?
ya aptal aptal soru sormayınn ananızı sikicem haaa :D
2 people like this
https://www.facebook.com/sulebusra22 bu kızlar sence nasıl ?
bilmem
2 people like this
En son ne zaman kızgın olmuştun? Ne olmuştu?
hergün sinirliyim benn :D amk sen ne diyıyon ya :D
3 people like this
selam :)
selam :D
1 person likes this
İnsanların ikinci bir şansı hak ettiklerini düşünüyor musun?
evettt
6 people like this
güzel :D
4 people like this
yazmayı biliyomusun olum sen :)
bi siktirinn gidin başımdan amkk
5 people like this
sen hiç aynaya bakıyonmu :) ebeni sikeyim yarram
haaiktirr lann hasiktirr senin ananı avradını sikerim lannn
2 people like this
amk bu tip ne :)
sen kendi tipine bak dicemm siktir ett demiyiimm akşam akşamm kükür etmiyimm
1 person likes this
Ketçap mı mayonez mi?  Me Lisa
hçbiri :D
tatlısın
tşk ederim :D
2 people like this
Yapmaktan en çok hoşlandiğin şey nedir?
adam vurmak :D
3 people like this
Bir günlüğüne hangi hayvan olmak isterdin?
ne Aptal Aptal soru bu amkk seni sonunda vurucam haa :D
7 people like this
hayata bakış açınız??  Tanem Gül
hayatın amk koyimm :D
1 person likes this
Fake misin doru sole :D
ne alaka ilk sen dedinn bana fake diyee :D
1 person likes this
bi kızla sevisiosun ama kıza dokununca kız huylanıyo naparsın ?
hç bişey yapmam mahaledenn geçen birisini çarırımm oo görürü onun işini :D
1 person likes this
cokkkkk sekersın yaa sen :)  su
eyvv :D
1 person likes this
kötü deil ama ne bilyilm :P
:D
4 people like this