Zwracasz uwagę jak ktos sie śmieje z biednych osób albo z kalek? Czy śmiejesz sie razem z nimi jak jakiś pustak?:)

Simona

Nie reaguję w ten sposób ,, A co by było gdybyś ty tak miał/a i ta osoba by się z ciebie śmiała??,, I koniec tematu a jeśli to nie pomaga to w pysk dostaje :D

paaatka 💖💖

Nikola

Jaaaaa <3 <3

Dzień dobry :3 Miłego dnia! :* Pamietaj o uśmiechaniu sie! :* :D

ρѕу¢нι¢zиα ×3

Dzień dobry 😘😘
Pamiętam nie martw się 😘😘

Jak się dziś Czujesz? :3

Ksieciunioo! ❤

Czuje się średnio ale chuba jakos przeżyje ten dzień 😭

Co tam ciekawego ^^?

Simona

A nic siedze w szkole :/
Robiąc sobie zdj...

Lubisz chodzić nocą po dworze? Miłego dnia. :)

ρѕу¢нι¢zиα ×3

Uwielbiam 😍😍
I dziękuję bardzo 😘

Jak zdrówko?😍😍

Simona

A zdrówko bardzo dobrze 😉
Ale zmeczona strasznie jestem 😭
Moje Maleństwo 😍😍

#Obs. Miłego wieczorku 💖

Izabel ❤

Dziękuję bardzo 😘😘
Ale milszy by był z Moim Kochaniem 😭😍

Oj oj oj 😘😍
Mmm... 😘😍

Miłego Dnia;* <3

Dziewczyna homoseksualna...

Dziekuje bardzo 😘😘

Jaką masz tapete na telefonie?

ρѕу¢нι¢zиα ×3

A taką 😍😘

Ważna dla ciebie data/daty to?•

ρѕу¢нι¢zиα ×3

9.04.2016r 💖😘 najwazniejsza dla mnie data 😍👑

Hej,jak tam? :*

Dziewczyna homoseksualna...

Hejo a bardzo dobrze 😘😘

Miłego dnia :* Pamiętaj by się uśmiechnąć :)

Ksieciunioo! ❤

Dziekuje bardzo i wzajemnie 😝😘
Uśmiech juz jest 😘😉😊

nowe odpowiedzi! :*

#wszyscy odeszli♥

Prosze bardzo z Moja Dziewczyna :3 😘😘😘

Miłego dnia! :*

Ksieciunioo! ❤

Dziekuje bardzo 😘😘 powracam 😘😘

Miłego dnia :*

♥Skarb Patrycji.!♥

Dziękuję bardzo 😘 😘
Dodawac na snapie ;3

#Obs. Cytat na dziś ? 💖

Izabel ❤

Gdy ci smutno, gdy ci źle, chodź tu do mnie przytul się 😘😝

Co tam , jak tam 👌🏻🐣💞?

Simona

A bardzo dobrze 😘
A tam? 😝
Jak minął lany poniedziałek? 😝
Nie wiem jak wy ale ja wgl nie było moka ;3

doobranoc :)

izazmatiza

Dobranoc 😘

Miłego dnia😘

♥Skarb Patrycji.!♥

Dziękuję bardzo 😘
No i oczywiście wzajemnie 😝 😘

Miłego dnia <3 :*

ρѕу¢нι¢zиα ×3

Dziękuję bardzo 😘 😘 no i oczywiście wzajemnie 😝😘
Leżę i czekam 😝

#Obs. Co cenisz w ludziach ? 💖

Izabel ❤

Szczerość, Zaufanie, to że zawsze chcą ci pomóc mimo iż nie zawsze im to wychodzi ale liczą sie starania 😊

moja zajebista klasa 😍😊💞

Jakiej muzyki słuchasz ? 🎧🎤🎼

Simona

szczerze słucham wszystkiego

Loading…

Ask @Didi123123:

About ღ ღ Patkaaa ღ ღ:

⚫Patrycja
⚫Słupsk
⚫17 lat
⚫Piłka ręczna <3 *.*
⚫snap - Patkaaa9901
⚫ Homo
⚫o resztę pytaj ^^

Słupsk :) <3

http://instagram.com/patkaaa9901