ღ ღ Patkaaa ღ ღ @Didi123123
Słupsk :) <3
Patrycja ● Słupsk ● 15 lat ● Piłka ręczna <3 i piłka nożna kocham <3 ● o resztę pytaj ;D
Make a gift
nioch *.* nioch *.*
RSS Report answers
zdjęcie poprosze :)  #YooLoO ;p
No to masz takie ;)
hehehe bk jakie zdj ;D
zdjęcie poprosze :)
2 people like this
#obs. Jak minął ci dzisiejszy Dzień ;33  ★√ιק★. Patryk Bałdys
no w miarę w miarę ;)
hehe :D
#obs. Jak minął ci dzisiejszy Dzień ;33
1 person likes this
HEEEJ, mogę liczyć na like ? obserwuję ;3  goodfornothing
SIEMAAA :D
nie chce mi się :P
i oki ;) dzieki ;)
1 person likes this
kolorowych snów :)  #YooLoO ;p
a bardzo dziękuję ;)
2 people like this
co lubisz robić ? :)  #YooLoO ;p
grać w ręczną i spotykać się z Manią i Alą <3
1 person likes this
Jak sie dziś czujesz? ;). Jak w szkole? ;d Miłego popołudnia. + Obs :3  Krzysiu c:
W miarę się czuję taka do dupy :(
a w szkole jak w szkole nuda sama :D
a bardzo dziękuję i wzajemnie :)
ps. jest już wieczór ;)
miłego wieczorku :)  #BM Bosky Mechanik ☢
a dziekuję bardzo :) i wzajemnie :D
Zakochałam się <3 *.*
Miałaś styczność z kodeiną? Co o niej sądzisz?
nie nie miałam :P
spisz? ;*  #YooLoO ;p
jeszcze nie e :)
1 person likes this
ile masz wiosen xxd :) ?  #YooLoO ;p
15 :D
1 person likes this
siema co tam u Ciebie ?:P  Adrian Malik
A no siemka Siemka
A no nie narzekam :D
1 person likes this
przyjaciel to osoba która ..... . Dokończ jak uważasz :)  ★√ιק★. Patryk Bałdys
wspiera :D
nie zamienia cię na inną osobę ;3
szanuje ;3
a co najważniejsze
KOCHA <3
(oczywiście po przyjacielsku :D
oo prosze xd dzieki ;d  Sherlock ® Watson
nmzc :D
3 people like this
;33  Sherlock ® Watson
Wszystkiego Najlepszego :D
Życzę również to innym chłopakom :D
1 person likes this
Co tam w szkole? ♥  Milusińsky ❤
Ja chcę wakacje :(
1 person likes this
ktos kto nas zawiodl zasluguje na druga szanse ?? co o tym myslisz ?  Wolf2Teeth
Ja zawsze praktycznie daję drugą szanse jeśli wiem że ta osoba na to zasługuje :D
2 people like this
Podaj z 3 tytuły zajebis*ych dramatów ^-*  Wolf2Teeth
nwm nie lb dramatów :D
2 people like this
Ile potrafiłabyś poświęcić dla osoby, która w Twoim odczuciu jest dla Ciebie strasznie ważna ?  Wolf2Teeth
Wszytko jeśli się kocha to zrb dla tej osoby wszystko by była bezpieczna <3 ^.*
2 people like this
Jak myślisz w jakim wieku nastolatki powinni uprawiać seks ?  Wolf2Teeth
Jak dla mnie 17 18 ale jak kto uważa
Chłopak jak kocha to poczeka i nie bd naciskał :D
2 people like this
Moja dziewczyna złamała nogę jak wchodziła na internet, co robić?  Wolf2Teeth
to teraz leć szybko
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
i
pomóż jej zejść z niego szybko
bo jeszcze drugą nogę sb złamie albo
nawet gorzej
SZYBKOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!
1 person likes this
obserwujemy? :3  Skarb księżniczki ∞ ✌
łooł a ja już cb dawno o.O dziwne o.O
2 people like this
Elo :) Moja dziewczyna ma uczulenie na tlen co robić ? (tak wiem pytanie z dupy xd)  Wolf2Teeth
Dać jej butlę z helę :D i nich ćpa hel <3
odpowiedź z dupy :D
3 people like this
Kto jest najszczęśliwszą osobą na świecie?
ta dziewczynka :D
Kto jest najszczęśliwszą osobą na świecie?
2 people like this
Jest albo był ktoś na kim ci bardzo zależało podasz imie
jest taka osoba i ma na inię Patryk <3
2 people like this
Z kim ostatnio dobrze ci się pisało
Z moim Chłopakiem :D
pisało, piszę i bd pisać <3
2 people like this