Deniz Aysu Özel @Dnz3535
Deniz Aysu Özel @Dnz3535
FATMA AKBAY ♥ 15,İzmir :) Dostlarını tanımak mı istiyorsun 'HATA YAP https://www.facebook.com/deniz.a.ozel.5
HA HA HA HA
RSS answers
En son kime hediye aldın?
kendime
Hmm ne güzel :)  Mustafa Bilgin
:):)):
batuhan çelebi ?
kardeşim
Ders calisiyordm prenses  #kobani :( :( kahrolsun isid!!
hımmm iyii bakalım
hala şu gizemli yusufu merak ediyorummm
aaa kayıplarda
en buyuk sevgilin kimdi ?
hatırlamıyom
kesin izmirli :)  ramazan bekdemir
tabi
Napiyosn prenses :) <3  #kobani :( :( kahrolsun isid!!
hiic sen
yaa maşşallah ne dicegimi bilemedm :)  ramazan bekdemir
Hiiimmm
anooo bu ne yarabbi :)  ramazan bekdemir
neee oldu :)
Bende iyiyim ne yapıyorsun?  Mustafa Bilgin
yegenimle ilgileniyorm
Nasılsın?  Mustafa Bilgin
iyi sen
Bn dunku konustugun kisi senden 4 aydr hoslanan  #kobani :( :( kahrolsun isid!!
mmm
Eylül Baloğlu ?
kardesm ya
Gunaydn :) aysu  #kobani :( :( kahrolsun isid!!
gunayyydin
napiyosun
saatin 8inde uyandim isyan ediyorum
Ama nedeni wardr eger uzulmekten korkuyorsan uzmem seni eger
uzulmem zaten ya
İns sennle tekrar konusabiliriz? :( :(
kimsinki
Selam  Mustafa Bilgin
selam
Hic tanimadan konustugun insanlar oldu son zamanlarda? Facebookta falan
olmus olabilir ya
Sen değerli sn nm icn
tesekkur ederm
Eylül ? Anlat
Hangi Eylul? soyadi
en çok hangi sevgilini sevdin bas harfı de yeter
Alptuna :)
AŞK EFEM Mİ BU NE BU BU NE :d  Artun Çelik
ouuu artun burda