Myron Lomonaco
Latest answers

What's the best thing you can purchase for $5?

Some trees lol

View more

You're cute af

Thank you (:

View more

You are so cute

Thank you (: who is this

View more

What building you stay in ?

I commute -__- but in trying to get a dorm now if some are left

View more

school u go 2

Gordon

View more

i cld jus take my time with you

Fr lol

View more

you cld get id ;)

Oh fr (;

View more

wld u smash sumbody jus 4 the nite

yeah if they kute lol

View more

y u so damn cute?

I have no idea lol

View more

who u think iam? n u gotta quesss...either frend female male stranger etc????

Stranger

View more

jache?

Cutie that never hmu no more

View more

u jus i said y n u said u mean y llf its all gud u jus lucky

Lol alright if you got a kik dread_head23

View more

What shoes did you wear today?

11s

View more

llf yes while u correctin me

How

View more

Is it bad that I wish we could have sex just once?

Lmaooo your anonymous tho

View more

lol y????

Wht you mean why

View more

u cute asf;)

Thank you (: I wish I knew who this was

View more

lol bcuz imean days cood b better

Renea

I feel you

View more

Who do you trust more, your friends or your parents?

God

View more

im ite :)

Renea

Why just ite

View more

how u doin lol :)

Renea

Lol good (: wbu

View more

How tall are you???

5'6

View more

Cause you don't like Kiking folks back!!! How we sposed to have a healthy relationship if u dont talk to me. Communication is the key. Lmfaoooo

Macceroni

Lmao alright I got you (:

View more

Mack? (:

I don't even know where to start. Kute af, kool af, funny af but she broke up with me /= lmaooooo

View more

You cute shawtayyyyy

Thank you (:

View more

Loading…