Duygu Güny
Latest answers

Standart sen

standart

View more

büşra brslğlu ?

Taniyamadim

View more

nereyi kazandın

Canım ben bi sene geç başladım o yüzden son sınıfım daha

View more

Sıcakkanlı biri misin ?

kişiye göre değişir

View more

anonim olmak degisik duygu :D

O zaman anonim olmaa :O ahbssh

View more

sende iyiki varsin :D

Tek kelimede, hayatın anlamı ne?

RabiaYesim

View more

samet ?

Gokturk? Ne kadar sürekli birbirimiz kirsakta, küssekte hep degerli benim icin.. iyiki var..

View more

eren çomak ??

O kim

View more

tanışalım mı ya ? qandırdım :sda:D:AD

O zaman siye

View more

Tunay ?

İş arkadaşım ahaha.
Severim tunayi canim dostum sık sık konusmasakta cok severimm.

View more

napynz

Kac kisiyizki

View more

yeşim gülseren

En yakin oldugum iki kardeşimden biri zaten biiiz uc kisiyiiiz :D
Beraber agladigim beraber guldugum her seyi beraber yaptığım Öz kardeşim. Herseyim herkesten her seyden öte :) Vazgecilmeziim. En Kıymetlim kurban olurummm. Yesim eşittir ben. Iyiki tanimisim iyiki kardesim olmuş. Kardeşimi anlatmaya kelimeleer yetmez bendeki yeri apayrı inşallah ömür boyu beraber oluruuz meleğimle :*

View more

numara ?

123456789

View more

sözmü ne zaman giidiyoruz

Yarin erken kalk

View more

Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Sana yıldızlar kadar yakın olmak isterdim, her baktığında beni görebilmen için, sana bulutlar kadar yakın olmak isterdim, üzüldüğünde gözyaşlarını yağmur olup silebilmek iÇİN <3

Okuyamadim

View more

şeydayı çookmu seviyon

Hee

View more

beraber gidek:((((((((((((

Tamam anonim sbsbd

View more

büyük anodolu otele gideriz amaaa :D

Gittt bananee

View more

NEDEN BENİMLE gitmiyosun :D

Anonimle gitmek tarzim değil

View more

bende iyiyim hayat nasıl gidiyor

Idare ediyoruz iste

View more

Merhaba canısı nnasılsın

Iyiyim teşekkür ederim canim sen

View more

NEDEN :D

Canselle neden gitmedigimi mi yoksa neden gitmeyek dedigime mi neden diyosun dbdndn

View more

Loading…