Fajnych masz znajomych, widać że odcięcie się od ludzi z Libuszy Ci służy ;)

Wieeem 💕

Widziałam was w sobotę wieczorem w Kauflandzie!!! Aż miło było popatrzeć jaki fajny kontakt macie :) a ta akcja przy kasie MISTRZOSTWO :D

haha noo z nimi nie da się nudzić 😂

Obcielas włosy??!

tak, miesiąc temu 💇

Jakie jest Twoje drugie imię?

mam 1

Kiedy wracasz do szkoły??

w maju 💪

Masz jakieś pamiętne zdjęcie z dawnych czasów? Fotki!

nie wracam do dalekiej przeszłości, od 3 lat mam nowe, lepsze życie

Czyj to snap z Twojego ostatniego zdj na IG? :D

Mateusza 😊

Czy wierzysz wmiłość od pierwszego wejrzenia?

tak, chyba tak

Kiedy masz urodziny? :d

24.05

Masz naturalny kolor włosów?

nie

Co uzywasz do brwi? :) :b

cienia do brwi xd

Kto był Twoją pierwszą miłością? Opisz tę osobę.

Chyba czasy gimbazy.. tak dawno jeeej..

Masz chłopaka moze? ;D

nie

Długie czy krótkie włosy?

zdecydowanie długie :3

Mam pytanie ,jakie przedmioty rozszerzone są na profilu technik organizacji reklamy, czy trudno jest sie tam dostac i czy warto tam iść :) bardzo prosze o odpowiedz.

ja mam rozszerzoną geografie i matematyke ale z tego co wiem to teraz matme zastąpili wosem; czy trudno się było dostać? no ja problemu nie miałam a jakoś super świetnie się w gimnazjum nie uczyłam :) ja z wyboru jestem zadowolona w sumie także rób jak uważasz :3

Przeszkadza Ci różnica wieku w związku? Mogłabyś być z młodszym chlopakiem? ;3

nie przeszkadza, mogłabym :)

I jak było u Mateusza? :>

Jedna z lepszych imprez na jakiej byłam, serio!

Wyobraź sobie, że możesz zmienić swoje imię – jakie wybierzesz?

Iga lub Marika :3

Przepiękna💭🌹 кoѕoνo αℓвαner

:)

Idziesz do Mateusza na 18? :d

tak :)

Fajny kontakt macie (dziewczyny z Twojej klasy) z chłopakami z 4aT ^^ widać że się lubicie xd trochę zazdro bo fajne chłopaki tam są :<

hahaha ♡♡♡

podoba Ci sie ktos z Gorki ? ;d

pewnie taaak :3

Masz chłopaka? ;*******

nie

Byłaś w Mohito w sobote? Bo nie wiem czy to Ty byłaś czy nie ;p

byłam moze 3 minuty pod Mohito w samochodzie i nawet z niego nie wychodziłam więc nie wiem czy o mnie chodzi XDD

Ile czasu zajmuje ci zrobienie makijażu? tak z ciekawości pytam xd

2-3 minuty :)

Loading…