Jakie jest Twoje drugie imi臋?

mam 1

Kiedy wracasz do szko艂y??

w maju 馃挭

Masz jakie艣 pami臋tne zdj臋cie z dawnych czas贸w? Fotki!

nie wracam do dalekiej przesz艂o艣ci, od 3 lat mam nowe, lepsze 偶ycie

Czyj to snap z Twojego ostatniego zdj na IG? :D

Mateusza 馃槉

Czy wierzysz wmi艂o艣膰 od pierwszego wejrzenia?

tak, chyba tak

Kiedy masz urodziny? :d

24.05

Masz naturalny kolor w艂os贸w?

nie

Co uzywasz do brwi? :) :b

cienia do brwi xd

Kto by艂 Twoj膮 pierwsz膮 mi艂o艣ci膮? Opisz t臋 osob臋.

Chyba czasy gimbazy.. tak dawno jeeej..

Masz ch艂opaka moze? ;D

nie

D艂ugie czy kr贸tkie w艂osy?

zdecydowanie d艂ugie :3

Mam pytanie ,jakie przedmioty rozszerzone s膮 na profilu technik organizacji reklamy, czy trudno jest sie tam dostac i czy warto tam i艣膰 :) bardzo prosze o odpowiedz.

ja mam rozszerzon膮 geografie i matematyke ale z tego co wiem to teraz matme zast膮pili wosem; czy trudno si臋 by艂o dosta膰? no ja problemu nie mia艂am a jako艣 super 艣wietnie si臋 w gimnazjum nie uczy艂am :) ja z wyboru jestem zadowolona w sumie tak偶e r贸b jak uwa偶asz :3

Przeszkadza Ci r贸偶nica wieku w zwi膮zku? Mog艂aby艣 by膰 z m艂odszym chlopakiem? ;3

nie przeszkadza, mog艂abym :)

I jak by艂o u Mateusza? :>

Jedna z lepszych imprez na jakiej by艂am, serio!

Wyobra藕 sobie, 偶e mo偶esz zmieni膰 swoje imi臋 鈥 jakie wybierzesz?

Iga lub Marika :3

Przepi臋kna馃挱馃尮 泻o褧o谓o 伪鈩撔参眓er

:)

Idziesz do Mateusza na 18? :d

tak :)

Fajny kontakt macie (dziewczyny z Twojej klasy) z ch艂opakami z 4aT ^^ wida膰 偶e si臋 lubicie xd troch臋 zazdro bo fajne ch艂opaki tam s膮 :<

hahaha 鈾♀櫋鈾

podoba Ci sie ktos z Gorki ? ;d

pewnie taaak :3

Masz ch艂opaka? ;*******

nie

By艂a艣 w Mohito w sobote? Bo nie wiem czy to Ty by艂a艣 czy nie ;p

by艂am moze 3 minuty pod Mohito w samochodzie i nawet z niego nie wychodzi艂am wi臋c nie wiem czy o mnie chodzi XDD

Ile czasu zajmuje ci zrobienie makija偶u? tak z ciekawo艣ci pytam xd

2-3 minuty :)

Plany na Andrzejki s膮? :D

s膮 s膮 ^^

Na kt贸r膮 do sql?

8.

T臋sknisz za kim艣? ;)))

w chuj bardzo

Loading鈥