#DN Lenuuu ;3 @Dusiaaaaaaaaa
" Miłość jak czkawka - każdego czasem targa. "
RSS Report answers
Ile masz osób w klasie ? ^^ :D  ♛ ஜKsiężniczka na białym koniu
31.
2 people like this
Z kim idziesz na pólmetek? ^^
jeszcze nie wiem :)
10 people like this
jak minął dzień?:*  ₪ Kara
Zajebisty koncert! <3
15 people like this
W jaki sposób zwykle okazujesz emocje?
staram się ich nie okazywać :v
11 people like this
Jakie plany na weekend? :)  ♛ ஜKsiężniczka na białym koniu
HIP HOP CLOUD ! :)
10 people like this
Kubuś życzy doobrej nocki <3 słodkich ;)  Kuba.
:)
9 people like this
bedziesz na koncercie w sobote ? :*
oczywiście :)
14 people like this
Jak tam mija dzień ?:)  ♛ ஜKsiężniczka na białym koniu
ucze sie :c
16 people like this
#Obs#<3  Awesome.
:)
14 people like this
jestes szczesliwa? ;)
jestem zmęczona
19 people like this
a jutro do której masz ?
13:55 ♥
15 people like this
co tam co robisz ? ;)
lajtowo, wróciłam przed chwilą ze szkoły :)
16 people like this
przecież wiem że tak i chyba nawet wiem kto ;>
no to po co pytasz ;d
13 people like this
podoba Ci sie ktos z Ekonomika ? ;d
może :)
10 people like this
Jaką cechę charakteru cenisz najbardziej?
szczerość
15 people like this
może jeszcze Ci zmienią
no wiem przecież, zawsze zmieniają :)
11 people like this
fajny plan xd
dramat ;_;
15 people like this
#Obs Co tam?? ^^
meksyk ;d
#Obs Co tam?? ^^
14 people like this
a no chyba że tak myślałem że będziesz się uczyć xd
hahaha z pewnością ;d
9 people like this
po co Ci aż tyle książek ? ;p
daje zarobić księgarni ;_;
8 people like this
będziesz kupować więcej ?
jeszcze niemiecki ale to na razie nie xd
10 people like this
książki kupowałaś ?
tylko his i geo xd
11 people like this
masz już nowy plan lekcji ?
jutro dopiero :)
12 people like this
co jeszcze chcesz się wyspać w ostatni dzień ? ;p
wiadomo ;d
11 people like this
idziesz do kościoła ?
nie
6 people like this