Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Eda Sarıkaya @Edasarikayaa
Sor
RSS answers
En çok hangi sebzeden nefret edersin?
Pırasa falan
Herşey ? :D
Sameet :D
Halil batuhan çevre :D
Dershaneden arkadaşım değerlidir kendisi :D
1 person likes this
sevgilin varmı
Evet
1 person likes this
Burçlara inanır mısın?
evet
1 person likes this
Fah yu :3
Sezer djxjsuxhu
3 people like this
62 çekerken seni düşündüm ( kızım)
Bi siktir git amk
1 person likes this
En son ne zaman plaja gittin?
26 haziranda
1 person likes this
Abin gitmedimi qnq
gitmedi
1 person likes this
Sa Özledim :(
As
1 person likes this
:D hmm evet bildin kemal
:D
1 person likes this
Bugün kimi kucakladın?
Almirayi :D
1 person likes this
kısmet tahmin et :O
Kemalmi ?
1 person likes this
kım ıste sana soruyom :O o benım ^^ bakalım tanıyabılcenmı
Bilmiyorum :D
1 person likes this
sevgilisi olmıyan insan ( hep yalnız :'( ) ?
Kim ? :D
1 person likes this
Şey Şey :P :DAS:DA
Jdjdushjdnx
1 person likes this
Kendi kendine konuşur musun?
Eveet
1 person likes this
Ceren? aidmdma
Bitanem :Dd
1 person likes this
ok bb şey şey :D
Bb djdjsidj
1 person likes this
Şey şey ya -,- :3
Okey şey şey -,-
1 person likes this
Hıııı şey :3
:Ddd
1 person likes this
Soru ? :D
:D
2 people like this
( Herşey ? :D ) çakzel yanıt yinge,kimim beğğğğn :3
Sezeeerr :D
2 people like this
Bende iyiyim fdsjkhlfsdafdsa  Ayça Lovato
Hdhshsuh
1 person likes this
Nasılsın fdskjfdsafsad  Ayça Lovato
Iyi olmaya calisiyorum sen xjshxjshz
2 people like this