Efe han @EfehanKaradeniz
NE SARAY, NE TAÇ, GÖNLÜM SANA MUHTAÇ.
RSS answers
gitme adamım ben sensiz ne yaparım inatçı adamım gülümse bakalım :DD :**
:)))
hastanııım
Bendee :))
sevdiğin varmış öyle diyorlar doğrumu kardoo :Dd
Yanlışşş :))
Yarın teog varrrr
Girenlere Allah yardım etsin :)
Lann kımse sana enıste dıyemez sıkerım onun olusunu
Ahahaha tamam :))
bi kız herkese pas veriyosa...
Barcelonada oynasın benle işi yok :))
10 11 12 lerden beğendiğin varmı
Hayır
bizim ekip sana enişte demek istiyormuş nedersin
Desinler :))
9lardan begendıgın varmı
Yok
ece de orospu
Ece kim ?
tugba orospu onu sevme
Tuğba ?
olsun istermiydin çıktıgın
Iyi olurdu ama olmasada olur :))
cıktıgın varmı ya
Hayır
gamzelerin belediye cukuru mübareğin oğluuu :D :*
Ahahaha Sağol :)
oha profilin fennna :*
Sağol :))
NE SARAY, NE TAÇ, GÖNLÜM SANA MUHTAÇ. derken
-
yuzunu görrelim
Görürsün :))
neden okula gelip hiç dısarı çıkmadın
Bilmem
bugün okula gelmedinmi
Geldimde hiç dışarı çıkmadım
seevdiğin varmı
Yok
Sevgilin var mı
Yok
Bak simdi diyelimki bi kiz senin onu sevdigini dusunuyo . Oda senden biraz hoslaniyo gibi gelip sana bunu soylese biri ne tepki verirsin ?
Iyi bi tepki veririmm :))
bende manchester city ile oynuyom kaç tane atıyım kanka sana
İstediin kadarr
hangi takımla oynuyon
Real Madrid
tamam lan unutturma bigün okul çıkışında atarız :D
Atarız :)