Yılın en çok hangi ayını seversin?

Ekim.

Diğer gezegenlerde hayat olduğunu düşünüyor musun?

Hyr.

En sevdiğin sohbet konuları nelerdir?

Aşk.

Neden facede kimseyi eklemiyosun canım .

İşte .
Canım ?? nerden geliyo bu samimiyetlik .

Deniz de değilde gözlerinde yüzerim :)

:)

Gözlerin çok tatlı ablacığım , seninle arkadaş olmak istiyorum , senin büyük bir hayranınım bir kızım yani :*

Teşekkür ederim canım , ekle konuşuruz :)

Bakir değilsin amık yaa daha 13 yaşındasın yazık kimdi

Bakiremiyim ! 16 yaşındayım , amık anandır.

selam seninle knk olabilrmiyiz ?

Bilmiyorum :D

Sudeyle fotoğrafını koymuşun sude seni görse dövücek?

Ask.fm uzun süre giremedim sudenin fotosu kalmış , sude kim , kim kimi dövüyo görürürz

16 yaşındayım diyip 13 yaşında olmakta ayrı bi seviyezilik yiyosa cevapla elif?

Yaa ask.fm başkası girmiş mal o 14 diye yazmış 16 yaşındayım

Başa çıkmakta en çok zorlandığın şey nedir?

Bilmeeem :D

Çocuklarına hangi isimleri koymak istersin?

Bulut , Güneş (:

emre şahin ?

Tanımıyorum.

Fotoğrfta yanındaki kıvırcık saçlı güzel kız kim???

Sude Akın

Birlikte fotoğraf çektirdiğin en son kişi kim?

Buse Girgin

enese ilanı aşk ediyosunda:))) onun simay tokerle ilişkisi var kuma takılacan sanırım

yaa bisiktir git ben enesi sevmiyorum enees benim kardeşim.

İnsanlar hakkında fark ettiğin ilk şey nedir?

herşey :D

göğüsler güzel derken yanı olumlu olarak sex flan değil ;)

ya sktr gt bee

göğüsler güze l:)

sktr gt

Bugün ne öğrendin?

:/

Yarın için ne gibi planların var?

napcan.

Daha çok yalnız başına mı yoksa insanların arasında mı vakit geçirmeyi seversin?

yanlız başıma , sevdiğimin yanına.

Seni en son kim kucakladı?

kimse.

Önümüzdeki beş yıl boyunca nerede yaşayacağını düşünüyorsun?

blmyrm kii.

Loading…

Ask @ElifFilyoss:

About Elif Filyos:

Bilmediğin soruları sor abuk subuk sorular sormak senın seviyesizliğin .

http://www.facebook.com/profile.php?id=100003340853026