Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Elif JV @ElifJV
sorabilirsin.
RSS answers
adapazarının en güzel kızı kim sence?
Betül Bedir
2 people like this
Alimert Atmacaa ?
<333
Okulda satasan falan olursa gel :D
gelirim gelirim :D
yusuf topcuoglunu ununuttun mu konuşmuyormuşsun ?
unuturmuyum ben onu sence bi düşünsene salak mısın ki sen mal aptal gerizekalı . sence unuturmuyum bi bak bakıyım öyle mi gözüküyo
Mutlu sona inanır mısın?
evet
Okulda adam gibi dost olucakları Sayarmısın Knk :DDD (Kız-Erkek)
üge emel sıla şafak ayşıl eray kerem cem
1 person likes this
izemi çok mu seviyosun
daha kaç kere söylicem la çok seviyom
En son kimi gördün?
anneannem sadhgfd
kemal dindar ?????
hiç konuşmadık ama tanıyorum :D
sizin okul baya iyi ya :D çok eğlenceli lan şafak falan da orda :D
öyle de şafağa olan bi takıntı var şimdi bizim okulda böyle ağzınızı burnunuzu kırasım geliyo lan allaah allaaaaah size ne çocuktan amk ne isterse yapar sahgdfhgsf :D:d:d:DSf:
1 person likes this
dersaneden oy arkiim yeaaaaaa dediğin çok sevdiğin kafa dengin kişiler?
ZEYNEP-CEREN- aklıma başka gelmedi hıamına shfdhgfdhsf
yiğit hamdemir?
unuttu beni lan
yusuf topçuoğlu?
herşeyim lan o dostumdur kendisi çok çok seveyom
berk adıyaman?
iyi çocuk
1 person likes this
batuhan hamdemir?
canımcanımcanımcanımcanımcanı.....
kamil eren?
oops
1 person likes this
yekta küni?
tanıyorum ama tanımıyorum safdhgsdfhgf
Seni herkesten daha iyi tanıyan kişi kimdir?
annneee
osan yalçıın diyoruummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm seviyon seni seni :D
sanada iyiakşamlar kanka
beğenilerin çok az nedenmi ? :D çünkü yarı çıplak fotoğrafların yok ve olmaması çok daha iyi.Beğeni neymiş onun ben amk
sallaa bee :D
bi düşünsene hiç buluşma sözü verip oralı olmadığın arkadaşın oldu mu ?
oldu sanırsam
asdfghj :D hadi bekliyorm
he dur lan değiştiricem aksdhfghadg
sareyle barışmışsın?
ivet <3
canım sıkıldıı
benimdeeee
gökhan burhan ?
arkadaaşşşıııığğğğaaaam :D