♔✔Andzia. elo ♔ @Endzioor
‎@Czarnuus
† 98r.
† tumblr: lifeisblackmagic
Make a gift
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲
RSS Report answers
lajczyłam Ci wszystko po kolei ale ok XDD
nie, nie dam ci ;pp
1 person likes this
<3  Uroczy Pawcio
Takie kąpiele romantyczne to ja rozumiem xdd
‎@olaaaa9 . <3
<3
6 people like this
ooo widzę niezła libacja musiała być z rodzinką hahahahaahahahahahh
Wtf? O co chodzi? Posiedziec z rodzina juz nie mozna? Nie ogarniam...
19 people like this
Tak ogólnie to najlepszego :p ;))  ✪ ∞ #KASIA ® ▼▲
Dziekuje :33
Mniaam <33
Tak ogólnie to najlepszego :p ;))
26 people like this
wszystkiego najlepszego ;3  Kamil xd (✔)
dziękuję ;*
.
Wgl dzięki jakiemuś anonimowi za prezent ;3 <3
12 people like this
Tak się bawimy, będziesz chciała, żebym na gg wszedł xD  ◢◤ Zyga ;)
oj koteczku XDD ja cie zawsze prosze a ty i tak wchodzisz na chwile.. taka z tb rozmowa XD hahaha ;p ale strasznie mulisz ;c
15 people like this
Pytanie z przed tygodnia ;_;  ◢◤ Zyga ;)
Wiesz.. Czytajac te durne wszystkie pytania wybralam twoje, bo od Cb.
Powinienes się cieszyc ze wgl odpowiedzialam XD :*
10 people like this
Iść spać o 22, tylko ona to potrafi xD  ◢◤ Zyga ;)
jest 22 :40 i nie spie ;p i raczej długo jeszcze nie zasne XDD
.
hyhyhy.. jutro urodziny ;333
.
Iść spać o 22, tylko ona to potrafi xD
10 people like this
oddawaj mojo ładowarke kradzieju ._.  Gosiauka.
własnie XDD
a ty moje rurki ;p
oddawaj mojo ładowarke kradzieju ._.
33 people like this
<3
☆☆☆
<3
75 people like this
co porabiasz? :D  #sl Juuli
Goraco :cc
co porabiasz? :D
87 people like this
masz cos do niego? XDD  Gosiauka.
Gaminuu xdd ja kocham twoj kontakt xd jest takie sexy i dzieki niemu mg ladowac tel XD ♡♡♡
63 people like this
jaka jest u ciebie teraz pogoda? ;d  Boli Dupa
A jak myslisz?
Goraco :3
.
Fajne kolanka ;_; XD
jaka jest u ciebie teraz pogoda? ;d
78 people like this
1like dla 3 pierwszych ?
Wybiore sb pare os. I im polajcze :p
.
Nudzi mi się :c
1like dla 3 pierwszych ?
68 people like this
gdzie do szkoly idziesz?
Do Swinoujscia :3
62 people like this
Też cię kocham <3  ◢◤ Zyga ;)
wiem <333
60 people like this
Tak wiem ;x  ◢◤ Zyga ;)
ze jestes głupi, tępy, zjebany, zboczony i kochany XDD
tak, ja tez wiem XD ;_;
48 people like this
gdzie do szkoly idziesz ?
Swinoujscie :) (lo praw-eko)
Jeżeli się nie dostane to zostaje mi Goleniow ;_; (lo mat-fiz)
54 people like this
Jakieś konkretne plany na wakacje? ;>  パウリーナ
Najlepszy poniedziałek w tym roku XD :3
Hahahaha ;*
Jakieś konkretne plany na wakacje? ;>
61 people like this
Mi się wczoraj z lekka film urwał xD  ◢◤ Zyga ;)
*przedwczoraj
Ojoj, biedactwo :c xd
49 people like this
Ktoś by wymeczyl przez noc;>> i bys odrazu zasnęła. Zgaduj kto to napisał xdd
Jakas podpowiedz? :3
45 people like this
Co odjebałaś z tymi kolanami ? xD  ◢◤ Zyga ;)
Oj napisalam już xdd
.
Ja chce spac :c
Czemu tak samej ciezko zasnac :/
Przydalby się ktos XD
Co odjebałaś z tymi kolanami ? xD
44 people like this
otóż nie ._.  Gosiauka.
ehh..
42 people like this
czy w trojkacie rownoramiennym wszystkie okregi styczne nie sa liczbami naturalnymi?
patrzac pod kontekstem liczb naturalnych mozna wywnioskowac ze 8 jest wysokoscia trojkata rownoramiennego, pierwiastek trzeciego stopnia z 8 to 2, z tego wynika, iż siłka 2 rowna sie 2 ;_; . z czego mozna wyciagnac wzioski, iz wszystkie okregi styczne w trojkacie rownoramiennym sa liczbami naturalnymi ;3 dziekuje XDD
32 people like this