✌ little princess. @Endzioor
OK.
RSS answers
#OBS Lubisz sie malowac? Dlaczego?  Star
wcale sie nie maluje xddd
#OBS Lubisz sie malowac? Dlaczego?
18 people like this
i zostałaś sama . Zero przyjaciół . Przemyśl sobie ile osób skrzywdziłaś . Jesteś nie potrzebna na tym świecie :)
nie powinnam na to odpowiadać, bo to bezsens.
ale musze cie zmartwić skarbie, bo akurat mam przyjaciela, który uświadamia mnie z dnia na dzień, że jestem kimś ważnym :) robi to od dłuższego czasu i jakoś nigdy nie odczułam jakbym była tu niepotrzebna :*
kc Łukasz <3
.
i nie narzekam na samotność :)
17 people like this
zdjęcie? ♥
so cute.
zdjęcie? ♥
35 people like this
Obserwuje a Ty Śliczna ? <3  #HD Hubert i [ CH*J ]
Spk.
Obserwuje a Ty Śliczna ? <3
29 people like this
podobno twój były za tobą tęskni .
ze coooo? kto? :o
24 people like this
Kto jest twoją Walentynką?
wróciłam.
25 people like this
wesloych swiat  #TM Bosky Dariusz #TM
wesołych robaczki ;3
.
34 people like this
zyjesz? XD  #TM Bosky Dariusz #TM
Chyba xd
27 people like this
Z kim chciałbyś/-abyś siedzieć podczas 14-godzinnego lotu?
Z Marcinem xdddd
44 people like this
wierzysz w przyjaźń damsko męską ?
Taaak ❤❤❤
.
.
Moj kochany slodziak ❤⛄
wierzysz w przyjaźń damsko męską ?
50 people like this
tęsknisz za czymś lub za kimś? :)  *Damian*
tak.
49 people like this
*o* sliiiczna <3 ^^
: )))
Miłego dnia :*
*o* sliiiczna <3 ^^
26 people like this
KOCHAM ANDZIE <3
Tak wiem ❤
Chce do domciu : (((
31 people like this
Mam do ciebie prośbę. Jeśli ci się chce i masz jakieś na myśli to zadaj mi pytanie nad którym musiał bym się zastanowić z odpowiedzią. (ciężkie jakieś albo trudne, albo osobiste, albo zboczone, jak wolisz ) {jeśli nie masz takiego albo nie chce ci się żadnego myśleć to usuń to pytanie,pozdrawiam:P }  Jolero ^-^
Mam do ciebie prośbę. Jeśli ci się chce i masz jakieś na myśli to zadaj mi pytanie nad którym musiał bym się zastanowić z odpowiedzią. (ciężkie jakieś albo trudne, albo osobiste, albo zboczone, jak wolisz ) {jeśli nie masz takiego albo nie chce ci się żadnego myśleć to usuń to pytanie,pozdrawiam:P }
44 people like this
Andzia nie ma kaczuszki do kąpieli. Złóżmy się wszyscy na ten szczytny cel i zakupmy jej. Każdy wasz LIKE (y) to złotówka na kaczuszke. :3
Andzia nie ma kaczuszki do kąpieli. Złóżmy się wszyscy na ten szczytny cel i zakupmy jej. Każdy wasz LIKE (y) to złotówka na kaczuszke. :3
35 people like this
Co było pierwsze jajko czy kura ? ~~~by Pukasz
Ty xdd
27 people like this
nadal jestem spięty :c
To nie moja wina xdd
25 people like this
Rozepnij mnie ! xD
jezuuu.. Łukasz ;-;
juz lece, hahahahahhaha XD
kc gnojku :*
23 people like this
a ja cie podrapie Misiu :*
okej, czekam XDD :*
26 people like this
Misiu xD
Od razu prosiaczek moze, co? XDD
Udusze cie gnojku :*
20 people like this
Z jakiej sieci masz numer?  #DM Dawid0606
paruffczak ma z Plusa :D //pukasz
35 people like this
Gdzie lubisz czytać?
Tam gdzie cisza i spokój ;) //pukasz
27 people like this
Nie, to nie jest śmieszne. Skoro tak bardzo się tym interesujesz, to mów. Pasja to nie jest to, gdy Ci się motocykl podoba, lub bo ktoś kogo znasz się tym interesuje. To żałosne. Twoja pasja, to wrzucanie zdjęć na fb z motocyklami.
Czy uważasz, że człowiek który był "wychowywany" z motocyklami nie może mieć takiego zainteresowania? Z tego co pamiętam, od dziecka jeździłam z tatą :) mój dziadek, pradziadek też jeździli. Wiec dlaczego ja nie mogę? Obiecałam sobie, że jak najszybciej zrobie sb prawko. Kupie sb 125 i bd powoli śmigać. Niektórzy twierdzą, że jestem za mała (wzrostem) ale komu to przeszkadza, bo mi akurat nie :) mam przestać się tym interesować z powodu wzrostu ;-; chore. Nie interesuje sie tym, bo moda.. Tylko dlatego, że to uwielbiam :) i wcale nie musiałam ci tu tego wszystkiego pisać i olać taka osobe jak ty :3 to, że ty nie bedziesz nigdy w stanie osiagnac tego co inni, nie znaczy że masz na to nie pozwalac innym. Bez pozdrowień skarbie ;*
37 people like this
INTERESUJESZ?! HAHHAHA WIESZ MOŻE CO TO CYLINDER, TŁOK LUB ZĘBATKA ZADAWCZA? Ogarnij. Pasja, to nie wrzucanie tła. Pasja to nie moda. Każdy nagle wrzuca zdjęcia motocykli.
Serio ci nie wychodza hejty xd
Nie znasz mnie a mowisz na moj temat cos co nie jest prawda ;-; smieszne. ☺
32 people like this
Lubisz się całować? ^^
A co? Chcesz poleciec w sline? XDD
Hahahhaha xd
Lubisz się całować? ^^
39 people like this