hangi buse

Yılmaz olan buse de arkadasın biri seviyonmu demiş benim için öldü diyim anlasın burdan oda

seni siklemiyo yani gfjkhsf

Siklemesi için çabalamıyom bile :D

buseyimi seviyon

Evet de unutmaya çalışıyom sevgilisi var sevmek amaçsız

tam orospu cocusun

Anonimden çıkıp söv lütfen adam dövmeye ihtiyacım var

Buse'yi hala sevmiyosun herhalde demi

---

mehmet külahcı?

Gardaşım

Gidenin ardından ağladınız mı hiç günlerce aylarca...? Pikachuuuuu

Evet

ne degişmissin sen :DD Edanur Eroglu

Ne değişmişim :D

Buseyi özlüyomusun?

İlk Başlarda baya ama sağolsun dedikleri soğuttu şuan tanıdığım buse değil o :)

ooooo enes baba

Ooooooo isimsiz kişi

Şşş Nirvana'mm ♥

Canım ❤️

Enesçim :**

What :D

Buseyle ayrılmışsınız canım kıyamam ya :))))

He ayrıldık da nolacak yani kıyılmıycak bişi yok :D

Doom günün kutlu olsun abeğ .s

Teşekkürler :D

İyiki doğduunn :)) Hilal =)

Teşekkürler :D

banada mı yazacan aq

Evet sanada yazıcam

kes aq kaşarı

Kimsin aq bi allah aşkına faceme mesaj at hadi
-Buse

busenin dedesi ölmüüş

Evet dogrudur hayırdır nolcak? Onla da mı dalga gecceksiniz
-Buse

BUSE'YE SÖYLESENE İNSTAGRAM'A FOTOĞRAF ATSIN YEAAAA .s.s.s.s.s.

Anana söylesene bizim eve gelsin numarasini kaybettim ben çağircaktimda işte

BUSE VATSAPTA BENLEDE KONUSUYO -,- Neslihan Afşarlı

Evet kanka xmdmskwj
-Buse

Selaam ben geldim sormaya başlayayım mıı? ^,^ -T Miley Cyrus

Hayır :D

SEENLE MI KONUSUYO SADECE VATSAPTAN

Aynen

BUSE NIYE VATSAPA BAKMIYO

niye baksın :D

Kendini baya yakışıklı sanıyorsun ama apacisin tam olarak :D

ha Diyelimki apaciyim nolacak yani mutlu olucaksan apaciyim hadi

Smsin var mı

yes i dont .s

Loading…

Ask @EnesYldz168:

About Enes Yıldız (✔):

.