Ilayda Gultekin.
Latest answers

oha selena gomez lan

asfdg

View more

of istanbuldayım izmirde olsam sel ile foto çektm diye hava atardım lan

ahahaha

View more

ister ister yani benziyosun hatta ole bi sozu var :D

pekii

View more

Harbi Benziyon Selena ya :D

Salvino Rogers

Tamam canım

View more

heralde kaldirdi sayfa soru gelmiyomu :D

1469 tane soru var üşeniyorum valla cevap veremem

View more

FOTO CEKİLELİM hava atarım selena diye :( :D

sapsi <3

View more

SELENA SENLE TANISMAK İSTESE :D oo sansa bak amk yuh

Neden istesin ki? O kim ben kimim amk :D

View more

oha selena ya of çok şanslısın

selena gomeze benzediğini söyledilermi :D

Çok

View more

Çenendeki gamzeni yerimmm <3

Bende seni yerim

View more

arka planı değiştir

Sen kimsin ki bunu söylüyorsun amk?

View more

çenendeki gamze çok dadlu :D

Yirim ısırırım seniğğğ

View more

Turkcell 4çeker ilayda çok şeker :)

hay gagamı seviyosun

Evet

View more

Selena'yı seviyo musun?

Yani

View more

seni seviytorumm

Sev

View more

oha çok gzlsnnn

Teşekkürler canım

View more

sevgilin o kadar şanslıkiii

Neden

View more

selenaya çok benziyosun fotoğraf çekinsekkk

Abi bi gidin.

View more

neden bulmasaydı ya a ama benziyosunn

Birden öküz gibi sorular gelmeye başladı

View more

çok havalısın lan :D

Çok mu? pekiii

View more

hangi ünlüleri seversin?

biz bulmadık magazin sayfası buldu :)

Keşke bulmasaydı o sayfa

View more

Yoksa yoksa sen Selena gomezin kayıp kardeşimisin ? :)

Benzemiyorum ki

View more

Loading…

Ask @ErkanDogan56:

About Ilayda Gultekin.:

Kendimi tanıtmıyıcam banane işte. :( Erkan Doğan diye kullanıcı adım bunu sorma çünkü sevgilimin ask.fmiydi. Her neyse sor askım. <3

https://www.facebook.com/ilayda.gultekin.777?fref=ts