Esad Canli @EsadCanli
Esad Canli @EsadCanli
What a sad thing to know how lonely you are isnt it ?
Make a gift
Sorma
RSS Report answers
dun naptin akşam muzaffer musa fln vardı gördüm oturuypmuydunz
Evet ya oturduk konuştuk biraz
selam
Tam 9 ay önce sormuşsun :D Selaam
5 people like this
Feyza?????????
Feyza Nur İçlek? Onurun sevdiği kız benim de okuldan tanıdığım iyi birisi zararını hiç görmedim Onurla insallah hep mutlu olurlar
4 people like this
İnsanlar neden birbirlerini öldürür?
Kaybedecek bişey olunca
5 people like this
yaz tatili planın ne
Yatıcam aq
5 people like this
ne peki ?
Onu da sen söyle
3 people like this
Görkem Yazıcıoğlu
Hiiiç duymadım tanımıyorum
3 people like this
çok sevenin var
Kim diyormuş :d
7 people like this
en sevmediğin huyun ?
En sevmediğim huyum yoktur en sevdiğim kötü huyum vardır :ddd
6 people like this
oruç tutcan mı ?
Evet
2 people like this
Sormuyom.
Sorma amk
4 people like this
doğuhan ilhan yine arkandan atıp tutuyomus tipinle fln ilgiliymiş galiba hani bi ara saç şekline özenmem,özensemde o esad olmaz diyodu ya onunla ilgiliymiş galiba
Bu çocukla senin bi sorunun var heralde koçum :D
4 people like this
gururun ailen mi ? belki arkadasın yani musa metehan ayberk fln için ?
Ya bi git aq kavgayla işim olmaz
3 people like this
sempatik insanlar mı sevimli insanlar mı ?
Konuşmayan insanlar deyip konuyu kapatırım
2 people like this
kendinden büyük biriyle 2 yaş mesela hiç kavga edermsn ? gurur meselesi
Ortada annen varsa neden olmasın
1 person likes this
yılmazlar mı la ?
Ahahaha yok lan :X pazarda satılıyor 5 lira ters timsah var üstünde
1 person likes this
saçını 3e vurdurcaktın ya kanka sınıfta diyodun çok sıcak oluyo hava diyodun ne zmn kestircen ?? .dd
Kestirdim zaten salak
1 person likes this
hatırladıysan şey diycektim dee üstündekini nerden aldın ?
Lacivertse şuu pazarın en sonunda bi yer varya ordan
1 person likes this
çekirdek sivilce yapar ama ben diyim de
Hangi Tıp okulundan mezunsun kanka
3 people like this
lacivert bi kıyafetti ama onu gördüm bide pantolon ltb herhalde çünkü çok yakısmıs sana :)
Hmm tamam
1 person likes this
arkadas ortamıyla genelde ne yaparsınız ? hiç böyle basketbol futbol gibi mi ? ps e fln gitmek mi ? sadece dolasmak fln mıı ?
Çeerdek gola
2 people like this
kıyafeett AS:DasSDG:sd:whw
Çok komik amk
2 people like this
kent parkın oralarda gördüm seni :)ha bu arada giydiğin üstündeki güzelmiş tarzına bayıldım :)
Ne giymistim :D
1 person likes this
niye İngilizcen iyi değilmi
Yok kanka I you we
3 people like this
there have been so many events that brought me down, when i got drugs, girls . Cevirirmisin luutfen
Ben ne bileyim aq
2 people like this