eylül yılmaz @Eylulllyilmaz
Never Be Alone ♥
RSS Report answers
TrabzonSpor <3
can
slm
ass
Z2 dede var radyo su gecirmezligi deniz de tuzlu suda olmuyormus öylemi
Bilmiyorum
Sen kebab ya kafana gore paso geziyon .d
Tabikiiii
Memnun musun bende s4 var satip xperia z2 alasim geliyor
Glaxy lerden nefret ediyorum ben xperia 2 ile benim telefonu yan yana koydum ve xperia z1 kesinlikle daha iyi inanmazsan telefon karsılastırması yap bunda hersey var onda radyo hesap makinası falan yok ayrıca xperia z1 den ekranı daha kücük
Tamam o zaman soruyom yarinda ise gitcem ama .d neyse
Ben yarın yatıslardayımm
Sen xperia z1 almistin demi
Yesss
peki oyle bir amblem hediye etmek istesem nasıl ulastırcam size  selim
Sen msj at ben adresi yollaym ahha
1 person likes this
Diyorimki ben senin ask fm e girmeni bekliyordum aylardır ama bu gün gec saatte girdin ama yinede kacirmicam muhabbet etcem soru sorucam diyorum .d
Devam. D
bir hediye kutusu onune gelse icinden ne cıksın isterdn  selim
Telefonuma honda amblemli kap olabilir.d
Bu saatte girdin sende ama kaciramicam
Anlamadım
1 person likes this
Bu ask fm girmeni .d
Hm
bugunlerde alablcen en guzel hediye ne olurdu  selim
Bilmem bi ihtiyacım yok su anda
Bende bunu bekliyodum kac aydir .d
Neyi
Gününü ne berbat eder?
planlanmış bişey bozulursa
Gitmekten korktuğun yerler var mı?
var
Hayalindeki araba?
honda s2000
kız arkadaşının escort.gen.tr de platin üyeliği olduğunu öğrensen ne yaparsın ?
lösdkmlksadsadljsadlaksdljasdlasjdlşas kasjsdl amk koptum
Atakan Vuran ?
iyidir ya severim
her fotoğrafında ya şort giyiyosun ya askılı atlet neden
haklısın yaz ayında atkı ve montla dolasıcaktım
Yılın en sevdiğin ayı hangisidir?
eylüll
Ve o an gelir de… Cebinde internetin bitince ne hissedersin?
kahrolurum aq
Bir kadının asla yapmaması gereken bir şey nedir?
yalan söylemesin aga
Fark edermi
fark ederse kahrolayım
supra s2000 den daha iyi :)
oda güzeldir