Ezgi Akdemir @EzgiAkdemir
ıı şeyy
RSS Report answers
Bugün seni ne mutlu etti?
iğne yaptırmaya gittiğimde annemin ameliyatta olması ^.^
En büyük korkun nedir?
böcekler...................................................
Seni seviyorum herşeyim
seni kocaman seviyorumm
Kanka mersin ne zaman geliyorsun -göksu
mersine neden geliyim ki :S
Kanatların olsaydı nereye uçardın?
eve
https://twitter.com/BBerkutayb hatırlamana yardımcı olduysam ne mutlu bana
ha hatirladim su seni seviyo cart curt zırvalarından vazgeç ya
unutmanın bu kadar kolay oldugunu bilmiyodum
isim hafızam kötü
hala seni sevdiğini biliyo muydun
o kimdi ya
Berkutay Bolat ? <3
ha?
tatil nasıl gidiyor?
tatil??????
Diş fırçan ne renk?
mavi,seni yuzyılın sorusu ilan ediyorum...
Arkadaşlarını nasıl selamlarsın?
kisiye gore degisiyo ya
ve ciddiden kastın ne mesela ?
Ciddi derken uzun suren bi iliskiyi kast ettim :S
En son ne zaman kızgın olmuştun? Ne olmuştu?
hatırlamıyorum :"
sadece arsimete mi gidiyorsun yoksa ek dershane var mi?
Sadece arşimet
2 people like this
Sıcak çay mı yoksa soğuk çay mı?
Soğuk
Bu sabah saat kaçta kalktın?
7...........................
tanisalim mi?
yo
sizinkiler????
gamze ece burak gülbeyaz miraç nuri doğuş falan
whatSp?
?
en çok kimi özledin tatilde
bizimkilerin hepsini çok özledim be
1 person likes this
görüşmek istediğin arkadaşların var mı
var
1 person likes this
doğum günün nezamandı?
4 Nisan
1 person likes this
tanisalim?
yo
1 person likes this
Hangi resminle gurur duyuyorsun?
resimle gurur duyulur mu allasen