Mateusz @F3LONE
...........................................................................
RSS answers
Jesteś szczęśliwy?
Zależy od dnia.
Dziewczyny lubią cie i dobrze o tym wiesz...;)
No ogólnie chyba masz racje; p
3 people like this
Coś się zmieniło u cb ?;)
Data w kalendarzu;) xd
4 people like this
Co tu tak pusto piękny? ;*
Ciche dni;)
4 people like this
Jak spedzisz Walentynki?
Normalnie jak zawsze;)
2 people like this
blue dziś?
No nie było mnie;)
3 people like this
Podaj Snapa !:P
mgronek
3 people like this
Może jeszcze numer buta chcecie, wzrost i wagę ? Matko, co za ludzie. :) / M.
Haha;)
4 people like this
a skąd jest? :P
Z domu; )
2 people like this
Co robisz jak ktoś ci się podoba? ;]
Stare ale jare; p
1 person likes this
Jak ty nie jesteś przystojny to kto ma być?;)
Umcyk xd
Jak ty nie jesteś przystojny to kto ma być?;)
1 person likes this
jesteś strasznie tajemniczy :P czy termin studniówki to taki sekret? :D
Nie lubię odkrywać wszystkich kart ;3
2 people like this
jak ma na imie partnerka ? :D i będzie wiadomo :P
Oj dobra xd idę 7 lutego z Marleną;)
3 people like this
Mateuszku podoba ci się jakaś dziewczyna ?
Chyba każdemu się ktoś podoba ;)
2 people like this
kiedy studniówka?
Nie pamiętam xd
1 person likes this
RĘKAWICZKI!!!!
Okey ;)
1 person likes this
myślisz że jesteś przystojny ?
Nie wiem*.*
jesteście z Kubą strasznie podobni do siebie :)
z Której strony?:P
3 people like this
i tak pewnie walą drzwiami i oknami
no ta... xd
3 people like this
to postaraj się, zawalcz a może będziesz miał jakąs :)
haha:P
5 people like this
chciałbyś mieć w kimś oparcie ? chodzi o dziewczyne
A kto by nie chciał?;)
5 people like this
bo drugiej takiej szansy może już nie być, coś o tym wiem :)
;)
co robisz ? :D
Oglądam Star Gate:Atlantis;)
1 person likes this
rozumiem :) ale jeśli coś do kogoś czujesz to nie lekceważ tego, taka rada :)
Ok;)
pomidor... dziewczynie nie powiesz pomidor ;)
No nie ale to jest ask.;)
1 person likes this