Raekwon @GBEoblock3hunna
Raekwon @GBEoblock3hunna
oakland
trust no 1 not even ursrlf
miniclip
Ask me a question
RSS answers
what's your room 101?
hey everyone look at me i read books
hey everyone they made me read 1984 in high school now i think that everyone is illuminati and i am smart cuz i read books
also, thought police? nah man im the thot police cuz i have thots
3 people like this
It's cus U liked my post "like for a tbh"  Ash
o
1 person likes this
Tbh  Ash
idk what this means does that mean lms for truth is?
okay lms for truth is ! ! ! ! !!
:D
Nice bape  Ash
thanks fam
1 person likes this
What's your current favorite article of clothing?
sorry i dont read articles
What's the most embarrassing thing you did in the presence of your crush?
lmao xd threw away my pepsi for it xDDD lol get it haha i produced a funny meme
Will you watch the Oscars?
idk who oscar is sorry
2 people like this
[Serious] Let's have a sadness hour, post anything sad, songs, your own problems, quotes, anything
sadboys
1 person likes this
post a fit
post a fit
2 people like this
what is your fav song at the moment??? #DubtrackFM
yung lean - yoshi city has been my favorite song since it came out
Are you stylish?
kinda
i just got a job tho so im just gonna spend all my money on high end clothes :-)
is bape really as expensive as ppl say it is? i heard a shark hoody cost $2,000, a kidney, and ur first born child! reviving my acct to ask u this btw so u no i care  evan
no xDDDD ther is this thing called aliexpress they some how have really cheap shark hoodies xDDD :D
this one hoodie was $20!!! like wtf best website ever!!! im SURE its legit too and its 100% authentic! :D
i get all my bape stuff from aliexpress for like up to 80% off they're all authentic 2 :D :D :D :D :D :D :D :D:D: D :D:
oh btw happy no valentine :D :D :D :
1 person likes this
Bape jackets are like 700 dollars right? Damn
not all of them but they go up to 700 and more
How did you feel when you woke up?
sad because [insert le funny no valentine meme]
2 people like this
What's so good about bape?
i want to brag to people about how rich i am
i also like their hoodies
and jackets
and i want to flex
tell me about your crush
big booty pretty face
1 person likes this
What's on the top of your birthday wish list?
$$$$
Who did you inspire?
everyone
like for opinions/tbh?
k
7 people like this
What fashion brand can you not live without?
ayy my bape x asap ferg tee is here
What fashion brand can you not live without?
5 people like this
How is your 2015 so far?
good
What is on your favorite graphic tee?
this bape x traplord tee
What is on your favorite graphic tee?
is that your bape hoodie in your dp?  Thatboymike
yea. im a fan of flexing
bruh
ayy fam
Do you still use reddit?
r/streetwear and r/hiphopheads only
1 person likes this