Raekwon @GBEoblock3hunna
Raekwon @GBEoblock3hunna
oakland
trust no 1 not even ursrlf
miniclip
Ask me a question
RSS Answers
Post a fit pic
this still exists?
Post a fit pic
3 people like this
I havent been on here in a while, whats going on  dos chinzzz
nothing
1 person likes this
40 likes = 40 likes? Or a gift maybe? It's my birthday. Don't post. xx  Aminah Malik
for ur bday u want ask.fm likes?
damn fam......
Are we standing on the brink of dystopia? Have we already sailed over the edge?
DAE 1984 only book ive read because they forced me 2 read it now i have a degree in big brotherology
1 person likes this
xP I get it Hahahaha xP like beating off dx
ha ha ha ha xD
yop! :D
1 person likes this
Did you know that the average human heart beats over 100,000 times per second?
how does it not run out of cum?
lel get it???
cuz it beats off xD
1 person likes this
What's the best prank you've ever played on somebody?
lol xD i pranked a homeless man and i gave him 25 dollars then i posted a video of me giving him money on youtube and used the homeless man to get me money because i got so many views xDDD i pranked him soooo hard
2 people like this
What would you name your next/first pet?
ayy fam i made it!!!
yung lean x lil shark collab
https://soundcloud.com/lilsharkz/spaceship-ft-yung-lean-ballout-tadoe
Do you have a collection?
naw i wanna start collecting tho
What is your hobby
beating off on fl studio
get it xD
do you have it your way XD
I'm sorry but what do you mean by "XD"? Last time I checked, it's xD.... with a lower case x.
1 person likes this
honesty hour?
ok
What are your favourite subs?
idk i just go to subway and make my own sandwich
text a random girl from your contacts and tell them that they are beautiful
text a random girl from your contacts and tell them that they are beautiful
honestly hour?
okay
honesty hour
honesty hour
honestea hour
tea hour
1 person likes this
Who is your biggest mentor?
myself
What would animals say to us if they could talk?
goat: Baaaaaaayy lmao
What is the greatest issue you face right now?
issues arent great xD
Who is your smartest friend?
xD the guy who invented smarties xD
fgh
the alien whispered "ayy" as he laughed his fucking ass off.
What one word describes you?
ayy
would you ever take back a cheater?
nah once a thot always a thot
1 person likes this
What's your biggest phobia?
moving out
shiet man like everyone wants to move out of their parents house right? fuck that fam i get free rent, free food, free tea, free everything dude free stuff is good
once i become rich tho like hella stacks ill move out forsure
but like if you think about it, free shit is good.
also another phobia is losing my friends from high school. ive been best friends with my friends since 6th grade so i hope when we go to college we stay friends
anyways, keep it real
1 person likes this
What's the saddest quote\song you know of?
yung lean - lightsaber