S.W.A.G. ~~ Dziwko ! @Galus12321
S.W.A.G. ~~ Dziwko ! @Galus12321
Głogów * Piastuf * Kacper * 16
Kacper. Mam 16 lat ;) Jezeli chcesz coś więcej wiedzieć pytaj śmiało ;)) http://ask.fm/nolovealowed
Make a gift
No To BanG!
RSS Report answers
źle się wyraziłam/em szkoda że już Cię nie bd w naszym gim
przykro mi :( XDD hahaha
2 people like this
do jakiej szkoły i klasy sie dostałeś?
wyzyk - wiertnik
2 people like this
Kocham swoich kuzynków ze Złocieńca Pozdro <3
;o ? kto pisze XDDDDDDDDDDDDD
6 people like this
Nie lubimy się  Anusiakrólowa
oj ;c XDD
6 people like this
Jeśli nie teraz, to kiedy?
to zaraz ;)
5 people like this
wszyscy nawet ona i to było widać
hahahahahhahaha... to juz nie mozna miec najlepszej kolezanki w zlociencu ? ja pierdole.. to ze z nia spedzalem czas to zle ? lubimy sie poprostu i tyle -.-' !
5 people like this
już w naszym gim :(((
?
5 people like this
Co zerwała z tobą?xd
nie bylismy razem :)
5 people like this
300+km to na chuj do karoli bajerowałeś?
kto powiedzial ze bajerowalem ? :o
5 people like this
Fajnie :)
a tak serio.. to nie jestesmy razem.. sprawdzalismy rezkcje innych ;) kazdy w to uwierzył.. poprostu żałosne.. jak mozna byc w związku na odległość 300km ? ;oo no to jest nie powaze a kazdy uwierzył.. pozdro
6 people like this
Co tam z ania?
spokoo ;D
4 people like this
Ale serio jesteście? ;oo
mhmm ;)
5 people like this
Szczęścia z Anią :)
dziekujemy ;)
4 people like this
Anka jest moja!;)
na pewno.. nie ma takiej opcji ;)
6 people like this
jak tam twoja dziewczyna sierantowa?hahhahahaha
a spoko :3 XD
6 people like this
Co tam? :3  marika
a spoko.. czekam na autokar do domu XD
4 people like this
jak się potoczyło :(
no a kurwa jak ? ja pierdoole..co za bez mozgi.. blagam was -.-'
6 people like this
zmień opis usuń link do aska
nie ? -.-'
6 people like this
czemu piszesz tutaj że się przyjaźnisz z karoliną wszystkim to mówisz, a ona w mieście gada że jesteś jej zwykłym kolegą...
bo sie wszystko inaczej potoczylo..
8 people like this
10/10 like ?:D  Pysiaaa :D
zaczynaj ;D <3
10 people like this
Kim jesteś?
człowiekiem :3
9 people like this
To chyba musimy się zabić XDDD  Anusiakrólowa
no niestety :(
12 people like this
Dlaczego ludzie zabijają się nawzajem?
Bo się nie kumaja ? XD
15 people like this
Po prostu taka prawda, buzi ;*
tak tak.. popierdol popierdol a ja posłucham :* /‎@mamamijaa2
10 people like this
Na moje pytanie to nie odpowie XD  Anusiakrólowa
odpowiadam /‎@mamamijaa2
7 people like this