Are you still taken or single?

single. thank the lord

What's your instagram and twitter? sorry if that sounds creepy... 😛😋 Jaileigh Horton

my instagram is MrHaun and my twitter is GarrettDwane

Do you feel lonely because you've been single for a while? (Not tryna be a bitch or anything..)

This is me and my girlfriend of over a month now..

how am I suppose to get over someone

give it time. and delete contact with them

When's your birthday?

June 13th

Can i you be my boyfriend?? ;)

I'm currently talking to someone.

Gay, straight or bi?

straight

Ok I have a question my girlfriend wants to have sex but she wants to get pregnant but I don't want her too should I wear a condom?

don't do it. not until you're financially stable and can support a child.

Garrett do you reply to people who Kik you? (Not gonna ask for your Kik just wondering if you reply)

sometimes. but sometimes I get really busy and read the messages and can't reply.

Ask.FM/garetttdwane is that your other ask or just a fake?

a fake. it was taken when I made this ask.

What's ur brothers name? The gay one

I only have an older sister. no brother

Please pass your whatsapp!!!! :3

don't have one

Oh great. Now you like Ashton. You're a fucking man whore

I give zero fucks about your thirsty butthurt ass

i really love you , although the bad treatment which you treated me with , but i failed in forgetting you .. you win

if you and I ever had something you wouldn't be on anon or even saying it on ask. but good try.

Why are you still chasing kaylin.?Obviously she doesn't like you anymore cause you're an asshole lmfao. I told you you would ruin a good friendship. No one listens to anon lmao.

I'm not still chasing Kaylin, why are you an annoying anon? lol

Why you always sound bored and mad all the time? Btw you fine asshell why can't I have you?

I don't if you knew me in person you'd realize I'm a smart ass and an asshole, but also a sweetheart.

Who do you like the most, Phoebe or Kaylin?

I love phoebe but Kaylin could easily replace her.

Do you like kaylin?

yes

stop denying, you're gay because you DON'T WANT a girlfriend

I'm straight. but I DIDN'T want a girlfriend. I wanted phoebe. but I found someone better. so nah still not gay, sorry to make you all butthurt tho

Bruh why tf do you keep talking about kaylin. No one gives a fuck!!!!!!!!!!!!! Damnnnn

why do you pay so much attention if you don't care?

Are you near in Mockingbird Ln i think i saw you a weeks ago?

huh?

thanks for following me on twitter @MrGarrettHaun

my twitter is GarrettDwane

Do you like kaylin?

yep. sure do.

Kaylin thinks you're sweet but she doesn't know you're a complete asshole. If you start dating her it won't last. So why fuck up a good friendship? I think you and kaylin would be better off as friends dude. Js

you're the asshole for calling me an asshole...

Loading…

Ask @GarrettDwaneHaun:

About Garrett Dwane Haun:

Instagram- MrHaun
Stop asking for my Kik, Snapchat, Facebook, i've already said my snapchat and kik, and you're not getting my facebook.

Mr.Krabs livesin BikiniBottoms

https://www.youtube.com/watch?v=w51fXETNI7g