Gizem Topaçlı @GizemmGfb
She believed she could so she did
RSS Answers
Bana Gizem en yakın arkadaşlarına nasıl davranır anlatırmısın?
Tabii, Kıskançlık krizlerine girip kafayı yer ama arkadaşlarının sevgilileriylede çok iyi anlaşır. Kendine pembe kalp göndertir, Queen kelimesini duyunca akla gelmesi için heryerde kullanır, Ota boka güler, Sarılmaya bayılır, çok fazla vıcık vıcık olmayı sevmez ama karşılıklı sevgi gösterilerine bayılır, Arkadaş bileklliği olayına fazla takıntılıdır. Ama en önemlisi arkadaşları herşeyden önemlidir.
diğer insanlardan farklı olan bi hobin varmı?
Tiyatro oynamak ve Hint Filmleri izlemek bide metrodaki zencileri kesmek. Bu kadar geldi aklıma.
Gitar? 🎸??  Enes Karaman
Metal Müzik
el ele tutuşan iki erkek hiç de hoş değil  Ömer KARACA
sen ve biricik egon o ♥
1 person likes this
Çok renkli çok tatlı bi rehberin olmalı. Anlamları ne simgelerin?
Yok herkes böyle değil sadece yakınlarım.Emolojilerin anlamlarıda ya bi anımızla ilgili yada bana çağrıştırdıkları şeyle.
devamı?
devamı?
olsun at yinede
olsun at yinede
whatsapp ss?
canım benim hep aynı kişilerle konuşuyorum zaten
Var mı ne zamandır
çok zamandır
bakmıyor ask.fm e ve sen yiğiti çok iyi tanıyorsun soracağım tek kişi sensin suan
iyide bu sorular sana ne kazandırıcak? Sevgilisi var.
Yiğit zor güvenen biri mi
Ya yeter! Yiğite sorun ‎@yigitbaresel
napiyon
Anne Boleyn ve Kral VIII. Henry belgeselini izliyorum.
Olamammı
uzun yıllar sonra belki bi ihtimal sevgilisi olabilirsin ama yiğiti azıcık tanıyosam kimseyi sew diye kaydetmez.
Yiğitin telefonunda sew diye kayıtlı olmak istiyom
Bunun gerçekleşme ihtimali benim Vs mankeni olma ihtimalimden daha düşük.
1 person likes this
Ayrica bizim okul itu cikarmis bi okul",itu çıkarmayı yüksek görecek kadar da düşük bir okul
hayali itü mühendislik olan bi kız için mükemmel bisey bu.
hm digerlerini gormedim snapte
çekinmedik başka o yüzdendir
tarıklamı bulustun?
tarıkla, yiğitle, erenle ve ılgınla ♥
asalda durup üniversite mi kazanacagını zannediyorsun,hocalar fos
hocalar hakkinda hic oyle dusunmuyorum ve bu insanin kendiyle ilgili birazda. Ben adim gibi eminim temel liseye gidip calismayan arkadaslarim olucak. Ben yerlesicem her sekilde. Ayrica bizim okul itu cikarmis bi okul. O kadar asagilama.
üniversite kazanamayacaksın doğru dürüst bir yerde okuyamayacaksın bu gidişle :((
neden? :'( üzdün
Ne guzel
ne ne güzel? ya salaklastim iyice
oha lan jsjahajak  Ömer KARACA
ne oha? ya ben anlamadim hic bisey :/
Omer kim
Arkadasim
Aynen enistem mi
eniste mi derken? anlamadim
Gizem kaç kilo verdin bide kaç kilosun şimdii
toplamda 9 kilo verdimde suanda 2sini tekrar aldim onlari vermeye calisiyorum
Foto :)
Çok tatlış değil mii? Ömer yaptı ♥
Foto :)
1 person likes this